שלום לכולם
!!

שלום לכולם../images/Emo13.gif!!

אני חדשה פה....מקווה שטוב פה... וסתם שאלה שעניינה אותי מאוד.. והשאלה: אם הליברלים תמכו בחרויות הפרט...שאחת מהם היתה חופש ההתארגנות.. מדוע מעמד הבורגנות (בעלי המפעלים וכל אלה) שצמח מהליברליזם מנע ואף אסר את חופש ההתארגנות. אשמח אם תענו לי בהקדם כי אני ממש רוצה להבין.
 

masorti

New member
נורא פשוט...

ההוגים הליברלים דיברו ברמה התיאורטית-עקרונית, ולכן חשבו על צדק ושויון. בעלי המפעלים לעומת זאת חשבו על הכיס הפרטי שלהם, ולכן דאגו קודם כל לאינטרס האישי והסקטוריאלי. זה ההבדל בין פילוסוף שמדבר באויר לבין מי שעוסק ביישום התיאוריה על עצמו.
 
למעלה