אליהההה 15
New member
שלום לכולם../images/Emo13.gif!!
אני חדשה פה....מקווה שטוב פה... וסתם שאלה שעניינה אותי מאוד.. והשאלה: אם הליברלים תמכו בחרויות הפרט...שאחת מהם היתה חופש ההתארגנות.. מדוע מעמד הבורגנות (בעלי המפעלים וכל אלה) שצמח מהליברליזם מנע ואף אסר את חופש ההתארגנות. אשמח אם תענו לי בהקדם כי אני ממש רוצה להבין.
אני חדשה פה....מקווה שטוב פה... וסתם שאלה שעניינה אותי מאוד.. והשאלה: אם הליברלים תמכו בחרויות הפרט...שאחת מהם היתה חופש ההתארגנות.. מדוע מעמד הבורגנות (בעלי המפעלים וכל אלה) שצמח מהליברליזם מנע ואף אסר את חופש ההתארגנות. אשמח אם תענו לי בהקדם כי אני ממש רוצה להבין.