שלום לכולם טוב נו תכתבו תגובות... אז..לא יכולתי בלעדייכם.. אז תכתבו משו כדי לעודד אותי נו
פ פלורי2 New member 8/8/05 #1 שלום לכולם../images/Emo13.gif טוב נו תכתבו תגובות... אז..לא יכולתי בלעדייכם.. אז תכתבו משו כדי לעודד אותי נו
שלום לכולם../images/Emo13.gif טוב נו תכתבו תגובות... אז..לא יכולתי בלעדייכם.. אז תכתבו משו כדי לעודד אותי נו
ה הודיוש המאמוש New member 8/8/05 #2 פלוריייייייייייייייי../images/Emo99.gif שלום שלום שלום שלום שלום שלום לך חחחחח ואמרתי לך שלא צריך לידאוג היא עוד תחזור חחחחחחחח געגעגעגעגעגעעתי מזה לאן נעלמת ושמחה שחזרת!! אוהבתותך הודי
פלוריייייייייייייייי../images/Emo99.gif שלום שלום שלום שלום שלום שלום לך חחחחח ואמרתי לך שלא צריך לידאוג היא עוד תחזור חחחחחחחח געגעגעגעגעגעעתי מזה לאן נעלמת ושמחה שחזרת!! אוהבתותך הודי
ח חולה על כפיר ורננה New member 8/8/05 #3 חחחחחחחח ת-ש-ר-ש-ר-י זה מספיק מעודד סתם.. משהו מעודד ממממממממממממממממ אלונה + ליאור אז הם מעודדים אותך או שאת רוצה משהו יותר מעודד רק תגידי -רעות-
חחחחחחחח ת-ש-ר-ש-ר-י זה מספיק מעודד סתם.. משהו מעודד ממממממממממממממממ אלונה + ליאור אז הם מעודדים אותך או שאת רוצה משהו יותר מעודד רק תגידי -רעות-
פ פלורי2 New member 8/8/05 #5 טנק'ס לכן בונבונות../images/Emo70.gif../images/Emo85.gif טנק'ס לכן בננות סורי ש...פתחתי הודעה חדשה
« «°מיכלולה מסטולה°» New member 8/8/05 #7 נילייייייייייי../images/Emo110.gif שמת לב שאת הולכת חוזרת הולכת חוזרת? ברוכה השווווהה געגתתתי
מ מיכליייייייייי New member 8/8/05 #10 נילי../images/Emo70.gif ברוכה השבה../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif אל תעלמי כל פעם זהו, עכשיו חזרת וזה סופי אין יותר העלמויות
נילי../images/Emo70.gif ברוכה השבה../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif אל תעלמי כל פעם זהו, עכשיו חזרת וזה סופי אין יותר העלמויות
ש שושה הממושה New member 9/8/05 #14 פלוררייייייייייייי../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif יאפהה שלי מה קורה???? התגעגעתי המוווווווןןן שמחה שחזרתת וחסר לך עם את עוזבתת חולה עליךךך שירנוש
פלוררייייייייייייי../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif יאפהה שלי מה קורה???? התגעגעתי המוווווווןןן שמחה שחזרתת וחסר לך עם את עוזבתת חולה עליךךך שירנוש
ס סוודר בסדר New member 9/8/05 #18 נילי כנסי רגע../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif../images/Emo99.gif נילי,התגעגעתי אליייך מאוד אני- שחזרת לפורום את מזהה אותי זאת אני שיר שיר
נילי כנסי רגע../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif../images/Emo99.gif נילי,התגעגעתי אליייך מאוד אני- שחזרת לפורום את מזהה אותי זאת אני שיר שיר
פ פלורי2 New member 10/8/05 #22 ברור שאני מזהה אותך../images/Emo70.gif שירררררררררררררררר סוודר שלי.... גם אני שמחה לחזור לפורום