שלום לכולם

פלורי2

New member
שלום לכולם../images/Emo13.gif

טוב נו תכתבו תגובות... אז..לא יכולתי בלעדייכם.. אז תכתבו משו כדי לעודד אותי נו
 
פלוריייייייייייייייי../images/Emo99.gif

שלום שלום שלום שלום שלום שלום לך חחחחח ואמרתי לך שלא צריך לידאוג היא עוד תחזור חחחחחחחח געגעגעגעגעגעעתי מזה לאן נעלמת
ושמחה שחזרת!! אוהבתותך הודי
 
חחחחחחחח

ת-ש-ר-ש-ר-י
זה מספיק מעודד
סתם.. משהו מעודד
ממממממממממממממממ אלונה + ליאור
אז הם מעודדים אותך
או שאת רוצה משהו יותר מעודד
רק תגידי
-רעות-
 

פלורי2

New member
טנק'ס לכן בונבונות../images/Emo70.gif../images/Emo85.gif

טנק'ס לכן בננות
סורי ש...פתחתי הודעה חדשה
 
נילי../images/Emo70.gif ברוכה השבה../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif

אל תעלמי כל פעם
זהו, עכשיו חזרת וזה סופי
אין יותר העלמויות
 
פלוררייייייייייייי../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

יאפהה שלי
מה קורה???? התגעגעתי המוווווווןןן
שמחה שחזרתת וחסר לך עם את עוזבתת
חולה עליךךך
שירנוש
 
נילי כנסי רגע../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif../images/Emo99.gif

נילי,התגעגעתי אליייך מאוד
אני-
שחזרת לפורום
את מזהה אותי
זאת אני שיר
שיר
 

פלורי2

New member
ברור שאני מזהה אותך../images/Emo70.gif

שירררררררררררררררר
סוודר שלי.... גם אני שמחה לחזור לפורום
 
למעלה