שלום לכולם

Padme Amidala

New member
שלום לכולם ../images/Emo13.gif

חזרתי! היה לי מאוד נחמד, רק חבל שעכשיו חזרתי עם כאבים בכל הגוף...
אז מה שלומכם?
 

Sith Master

New member
את לא בסדר../images/Emo19.gif

ואני מאוד כועס! מה את חוזרת כל כך מוקדם. תני למשטר הצבאי הזדמנות, תחשבי על זה, הוא יכול אפילו להיות טוב. יש גם צדדים חיוביים להעלמויות מסתוריות של אנשים.
 

Padme Amidala

New member
חחחחח

תראה, חזרתי עם כאבי גב נוראיים מתוצאה של רכיבה על סוסה פסיכופתית, כאבים בכל הגוף בגלל שלא מרחתי מספיק קרם הגנה, אז לך תדע, אולי עוד יש לכם הזדמנות...
 
למעלה