שלום לכולם חזרתי! היה לי מאוד נחמד, רק חבל שעכשיו חזרתי עם כאבים בכל הגוף... אז מה שלומכם?
P Padme Amidala New member 16/8/03 #1 שלום לכולם ../images/Emo13.gif חזרתי! היה לי מאוד נחמד, רק חבל שעכשיו חזרתי עם כאבים בכל הגוף... אז מה שלומכם?
שלום לכולם ../images/Emo13.gif חזרתי! היה לי מאוד נחמד, רק חבל שעכשיו חזרתי עם כאבים בכל הגוף... אז מה שלומכם?
S Sith Master New member 17/8/03 #4 את לא בסדר../images/Emo19.gif ואני מאוד כועס! מה את חוזרת כל כך מוקדם. תני למשטר הצבאי הזדמנות, תחשבי על זה, הוא יכול אפילו להיות טוב. יש גם צדדים חיוביים להעלמויות מסתוריות של אנשים.
את לא בסדר../images/Emo19.gif ואני מאוד כועס! מה את חוזרת כל כך מוקדם. תני למשטר הצבאי הזדמנות, תחשבי על זה, הוא יכול אפילו להיות טוב. יש גם צדדים חיוביים להעלמויות מסתוריות של אנשים.
P Padme Amidala New member 17/8/03 #5 חחחחח תראה, חזרתי עם כאבי גב נוראיים מתוצאה של רכיבה על סוסה פסיכופתית, כאבים בכל הגוף בגלל שלא מרחתי מספיק קרם הגנה, אז לך תדע, אולי עוד יש לכם הזדמנות...
חחחחח תראה, חזרתי עם כאבי גב נוראיים מתוצאה של רכיבה על סוסה פסיכופתית, כאבים בכל הגוף בגלל שלא מרחתי מספיק קרם הגנה, אז לך תדע, אולי עוד יש לכם הזדמנות...