שלום לכולם

שלום לכולם ../images/Emo13.gif

קודם כל - הבהרה : אני לא פונדקאית ולא מחפשת פונדקאית, אני עדיין קטנה מידי בשביל זה
אבל נושא הפונדקאות מאוד מעניין אותי אז אני נכנסת לקרוא מדי פעם
מקווה שזה בסדר
ויש לי גם שאלה קטנה
- הבנתי שלא מרשים לנשים נשואות לשמש כפונדקאיות - למה ? בכל אופן - אני מאחלת לכולם פה ב-ה-צ-ל-ח-ה !
 

אורית ג.

New member
זוית חמודה: לפי ההלכה היהודית

אשה נשואה היולדת ילד שאינו מבעלה - הילד נחשב "ממזר" שזה איזה כתם עליו, מבחינה הלכתית ואולי חברתית (תלוי בחברה שבה הוא חי, או בוחר לחיות בה בבגרותו) אין כל משמעות חלונית לממזרות אבל מכיון שבישראת הדת משפיעה על תחומי חיים חילוניים רבים - כך גם במקרה זה: אי אפשר , לפי חוק הפונדקאות, שאשה נשואה תשא עובר שמקורו בזרעו של גבר שאינו בעלה.
 

מירבי*

New member
ברוכה הבאה רעות../images/Emo20.gif../images/Emo20.gif../images/Emo20.gif

את יותר ממוזמנת לקרוא את הפורום שלנו ולשאול כל מה שעולה על דעתך.
 
../images/Emo51.gif לשתיכן../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif../images/Emo9.gif יש לי

עוד שאלה קטנטנה - קראתי שיש כל מיני חוקים להתהליך הפונדקאות, למשל - שהאם הפונדקאית צריכה להיות בגיל 22-38 אם אני לא טועה רציתי לשאול האם במידה והתהליך נעשה באופן פרטי, כלומר לא דרך מרכז כלשהו האם ישנן דרכים "לעקוף" את החוקים ? למשל - שמישהי בת 21 תשמש כאם פונדקאית ? ובבקשה אל תסיקו מזה שאני בגילי הצעיר מעוניינת לשמש כאם פונדקאית
למרות שאני חושבת שהנשים שעושות זאת עושות דבר נ-ה-ד-ר, אני יודעת שאני אישית לא הייתי מסוגלת לעמוד בזה..
 

מירבי*

New member
החוק חל על כולם

אין קשר אם עושים את זה דרך מרכז או פרטי, החוק חל על כל תושבי מדינת ישראל באשר הם.
 
בבקשה תענו לי על השאלה..זה דחוף!

מהי פונדקאות?! ומהי אם ביצתית לעומת פונדקאית? ולמי מתאים פתרון זה?! זה ממש דחוף! בתודה! דליה
 

מירבי*

New member
ערב טוב דליה

כשקראתי את הכרטיס האישי שלך נסיתי להבין כמה התשובה יכולה להיות דחופה לילדה בת 14, אז אני מבינה שאת עושה איזה שהיא עבודה בנושא ואת צריכה פרטים, אשמח לתת לך. פונדקאית היא אישה הנושאת עובר לא שלה מבחינה גנטית עבור זוג שלא יכול לשאת את ההריון בעצמו, לפי חוקי מדינת ישראל על הפונדקאית לעמוד בתנאים הבאים: בת 22-38, חד הורית אמא לילד אחד ומקסימום 4, תושבת הארץ מעל 3 שנים, יהודיה וללא קירבת משפחה לאם המיועדת. אני מניחה שהמושג אם ביצתית מתייחס לאישה שתורמת את הביצית שלה לאישה אחרת שאין לה יכולת לייצר ביציות, בארץ לא יכול להתקיים מצב שבו תורמת הביצית תהיה גם הפונדקאית. מקווה שהצלחתי לעזור, אם יש לך שאלות נוספות אשמח לסייע. שבוע טוב ובהצלחה
 
למעלה