tHe CuTeSt AnGeL
New member
שלום לכולם ../images/Emo13.gif
קודם כל - הבהרה : אני לא פונדקאית ולא מחפשת פונדקאית, אני עדיין קטנה מידי בשביל זה
אבל נושא הפונדקאות מאוד מעניין אותי אז אני נכנסת לקרוא מדי פעם
מקווה שזה בסדר
ויש לי גם שאלה קטנה
- הבנתי שלא מרשים לנשים נשואות לשמש כפונדקאיות - למה ? בכל אופן - אני מאחלת לכולם פה ב-ה-צ-ל-ח-ה !
קודם כל - הבהרה : אני לא פונדקאית ולא מחפשת פונדקאית, אני עדיין קטנה מידי בשביל זה