שלום לכולם....

שלום לכולם....../images/Emo13.gif

התגעגעתם אלי????????? כפי שהנכם רואים... המחשב חזר לפעילות מלאה... כן..כן.. הצלחתי להתגבר על התקלה החריפה שהייתה לי.. והכל בזכות ידיד נאמן שעוזר בעת צרה (טכנאי מחשבים מהולל העונה לשם גיל) והנני כאן...בפול טיים... שיהיה לכולם ערב/לילה מקסים.. שלכם חמודונת 27 צפון
 
למעלה