שלום לכולם!

PMedia

New member
שלום לכולם!../images/Emo13.gif

חבר שלי שבונה אולפן ביתי פשוט קנה את התוכנה sequel ומחפש מורה בתשלום לכמה שיעורים בסיסיים.... כל המעוניין ישאיר פרטים.
 

dmt4me

New member
היא הרבה יותר ידידותית מקיובייס

נראה לי שעם קצת מאמץ והרבה אינטרנט הוא יכול לחסוך את המורה הפרטי :)
 

PMedia

New member
../images/Emo9.gif

זה נכון, אך הוא אינו מוכשר כל כך בלימוד עצמאי ואינו מחובר לאינטרנט........ מי שמעונין... הוא מוכן לבוא אליו בעצמו....
 
למעלה