שלום לכולם..

caroline barina

New member
שלום לכולם.. ../images/Emo13.gif

אני רוצה לקנות מחשב נייד בזול כמה שיותר ראיתי את זה.. המחשב לשימוש אישי אייסיקיו, מסנג'ר ואימיול שיהיו פתוחים לרוב וקבצים של תמונות וקבצי וורד האם המחשב הזה מתאים לתיאור המבוקש? בנושף, איך אני מחשבת לו אינטרנט ככה שבכל מקום בארץ יהיה לי אינטרנט? תודה רבה לכולם
 

bolodolo

New member
אמממ......

תראי, המחשב הזה אמור להתאים לשימושים שציינת וטושיבה היא בהחלט חברה טובה. הבעיה היא שהוא מגיע עם ויסטה וזיכרון של 512 מגה, כלומר, הוא לא יזוז... במידה ואת יכולה להתקין עליו אקס פי לכי על זה. לגבי "חישוב" אינטרנט בכל מקום בארץ אני מניח שאת מתכוונת ל"נקודות חמות". http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2416,00.html
 

caroline barina

New member
טעות שלי..

התכוונתי לאיך אני מחברת לו אינטרנט ככה שיפעל בכל מקום בכל זמן?
 

RoyBO

New member
רק עם מודם סלולרי

שניתן לקנות דרך חברות הסלולר והוא עולה לא מעט בנוסף לתעריף הגלישה. המחשב שבחרת אינו מתאים בכלל! לוינדוס ויסטה! רק ספ עם מחשב כזה ! ועדיף זיכרון של 1GB לפחות. המעבד שלו מתאים לשימושי אופיס ואינטרנט בלבד.
 

caroline barina

New member
ואיפה הכי מומלץ לקנות מחשב נייד?

ברשתות כמו באג? למרות שהם יקרים חבל על הזמן מקומות כמו אופיס דיפו? או חנויות מחשבים קטנות כאלה? אם מבחינת אחריות, איכות המוצא ושירות טוב...
 

Duke1155

New member
היחס יותר טוב

לדעתי חנויות עדיפות על רשתות כמו אופיס דיפו היחס יותר טוב והם מבטיחים אכיות ברמה ולרוב מספקים
 

bar666xp

New member
בעיקרון הספק/חנות היא דיי חסרת חשיבות...

כי את השירות את יכולה ותקבלי ישירות מהיבואן/יצרן... אז למה ביכלל יש חשיבות לחנות/ספק.. אם ביגלל שלפעמים יותר נוח להגיע לחנות מאשר לנקודת שירות של היבואן ולמסור דרכה ואם ביגלל מחיר ואם ואם ואם.. לגבי הרשתות כמו BUG אופיס טיזו ושות בדר"כ זה יוצא פשוט יקר יותר... אז למה לרכוש דרכם? במיוחד אם את השירות את מקבלת מהיבואן ולא דרכם. ממה כן להיזהר... יש לפעמים חנויות/ספקים שמצעים שירות במעבדה שלהם!!! כלומר כניראה מדובר ביבוא מקביל אז במקרה ויש לך בעיה עם החנות למעשה היבואן לא נותן לך שירות אילה אותה החנות... בעיקרון זה אמור להופיע ו/או להאמר במעמד הרכישה.. ההמלצה שלי היא פשוט לשאול מי נותן השירות לפני ביצוע ההזמנה/רכישה.. זה הכי בטוח אם זה יופיע כתוב אגב למקרה של רמיה תמיד אפשר יהיה להגיע לבית דין ולהוכיח כי מדובר ברמיה.
 
למעלה