אמממ......
תראי, המחשב הזה אמור להתאים לשימושים שציינת וטושיבה היא בהחלט חברה טובה. הבעיה היא שהוא מגיע עם ויסטה וזיכרון של 512 מגה, כלומר, הוא לא יזוז... במידה ואת יכולה להתקין עליו אקס פי לכי על זה. לגבי "חישוב" אינטרנט בכל מקום בארץ אני מניח שאת מתכוונת ל"נקודות חמות". http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2416,00.html