חוש ההומור מת במחיאות כפיים..
L Lu Tze New member 24/10/05 #21 לא חלקתי עליך בקטע הזה, (חוץ מהקטע עם הבחורות שמצאתי... מוזר) אני פשוט אמרתי שמישהו יכול לחבב את הסרטים החדשים יותר, וזה לא הופך אותו ל"מעריץ כזב של מלחמת הכוכבים" או וואטאבר.
לא חלקתי עליך בקטע הזה, (חוץ מהקטע עם הבחורות שמצאתי... מוזר) אני פשוט אמרתי שמישהו יכול לחבב את הסרטים החדשים יותר, וזה לא הופך אותו ל"מעריץ כזב של מלחמת הכוכבים" או וואטאבר.
A advanced soul New member 24/10/05 #22 בסדר בסדר.... הוא מעריץ לגיטימי, אבל לדעתי הוא לו הבין מה "באמת" מיוחד ב"מחלחמת הכוכבים" יחסית לסרטים האחרים עם לא פחות אפקטים ופעולה.
בסדר בסדר.... הוא מעריץ לגיטימי, אבל לדעתי הוא לו הבין מה "באמת" מיוחד ב"מחלחמת הכוכבים" יחסית לסרטים האחרים עם לא פחות אפקטים ופעולה.