שלום לכולם שאלה ???

Lu Tze

New member
לא חלקתי עליך בקטע הזה,

(חוץ מהקטע עם הבחורות שמצאתי... מוזר) אני פשוט אמרתי שמישהו יכול לחבב את הסרטים החדשים יותר, וזה לא הופך אותו ל"מעריץ כזב של מלחמת הכוכבים" או וואטאבר.
 

advanced soul

New member
בסדר בסדר....

הוא מעריץ לגיטימי, אבל לדעתי הוא לו הבין מה "באמת" מיוחד ב"מחלחמת הכוכבים" יחסית לסרטים האחרים עם לא פחות אפקטים ופעולה.
 
למעלה