שלום לכולם שאלה ???
לאחרונה הורדתי מהאינטרנט את כל ששת האפיזודות של מלחמת הכוכבים. הבנתי שאפיזודה 4,5,6 קודמות מבחינה כרונולוגית לאפיזודות 1,2,3. שאלתי בתור מומחי מלחמת הכוכבים. האם לראות את הסדרה לפי שנת היציאה שלהם או לפי מספר האפיזודה?? כלומר איך הכי עדיף לראות את הסידרה. אולי השאלה תצחיק כמה מכם אבל אני מתלבט אודה לכל עונה והסבר.
לאחרונה הורדתי מהאינטרנט את כל ששת האפיזודות של מלחמת הכוכבים. הבנתי שאפיזודה 4,5,6 קודמות מבחינה כרונולוגית לאפיזודות 1,2,3. שאלתי בתור מומחי מלחמת הכוכבים. האם לראות את הסדרה לפי שנת היציאה שלהם או לפי מספר האפיזודה?? כלומר איך הכי עדיף לראות את הסידרה. אולי השאלה תצחיק כמה מכם אבל אני מתלבט אודה לכל עונה והסבר.