שלום לכולם - שאלה...

צחי24

New member
שירותי הקפצה שלום מדברת נורית

 

dabou

New member
שלום לכולם .........../images/Emo41.gif

ערב טוב ..................
 

tamijul

New member
דניאלה, אני לא יודע מה השיר הזה ../images/Emo20.gif

עושה לה... היי דניאל.
 

dabou

New member
למה יש לך את הלה לה לה לה

לה לה לה לה לה לה אני לא אוהב שמשנים לי את השם גם לא את בנו של השכן .... היי תמי ........
 

dabou

New member
אני יודע שאת חכמה

והשיר הוא מיכאל ואני דניאל ......." הייתי בטוח שתביני ...
 
שלום שלום, גנב כוכבים...../images/Emo6.gif ../images/Emo41.gif

ערב טוב לכולם... מה קורה פה? ארון,נורית, מה עוד?
 

dabou

New member
" גונב כוכבים "

אני הכוכב הותיק להזכירך... {תבדוק בהודעות הפורום } .....מה שלומך שותפי לכוכב
 
שלומי טוב...../images/Emo41.gif

מה יש לך עם התמונות? זו מחלה שעוברת בפורום הזה... קודם זה היה אוהד עם הכוכבים והשמשות שלו ועשיו אתה עם תמונות מוזרות... אתה מרגיש טוב?
 

dabou

New member
היייייייייייייייייייייייי

הם סתם הצתברו על המחשב ... אבל צחי - קיבל מתנה ואתה קיבלת את הנסיך הקטן על הכוכב { הקטן} תמי - קיבלה שקדיה -כי היא פורחת { לפי מה שאני רואה בפורום } ולגבי עלית הריבית ........... וסאדם ....יש לי מילואים בגללו ...בתחילת החודש
 
למעלה