שלום לכולם, שאלה חשובה...בעצם שתיים

שלום לכולם, שאלה חשובה...בעצם שתיים

חג שמח! יש לי שאלה אליכם... אני כותב חיבור על "בעיות החנייה" הצעתי כמה פתרונות לבעיה, בניית רכבת תחתית, בניית חניוניים תת קרקעיים, הורדת מחירים בחניונים קימים וכו´ אני לא בטוח בנוגע לפתרון אחד, הורדת המיסים על מכוניות קטנות כגון, סמארט, אטוס, מאטיז, הדייטסו הקטנה, ואגון R (סוזוקי, היא מיובאת בכלל??)ועוד... אם המיסים על מכוניות אלו יהיו נמוכים במיוחד, והפרש המחירים יהיה גבוה מאוד ביניהן לבין רכבים משפחתיים, אתם תסכימו לוותר על רכב גדול לעיר ולקנות רכב עירוני שכזה כשאתם מחליפים רכב לחדש? לדעתכם זה פתרון שיעזור? יש לכם פתרונות נוספים? **** מתי מגיעה האימפרזה החדשה ארצה? גיליון 202 מצוייין עכשיו הגיע הזמן לבחון את הלקסוס IS בהצלחה תודה רבה
 

razmel

New member
פתרונות קיימים שהוכחו כיעילים

צא ולמד מנסיונם של אחרים. ברר לגבי אחוז המגיעים לערים גדולות לצורך עבודה מפרוורים באירופה בתחבורה ציבורית. אחוז הקטנועים בערים גדולות. פתרון בעיית החניה בברצלונה בשנות ה-70 (אם אני לא טועה) באמצעות חניוני ענק תת קרקעיים לקראת אירועי האולימפיאדה. חוקי עזר עירוניים המחייבים בנייני משרדים להקים חניונים תת קרקעיים ביחס לכמות האנשים שיעבדו בהם (רמז - באירופה מחייבים יחס מסויים של חניות ביחס לשטחי הבניינים - אבל בארצנו החליטו דווקא ל-א-ס-ו-ר על חניונים רבים כדי למנוע הגעת עובדים ברכבם הפרטי ולעודד (בכח) תחבורה ציבורית, מוזר שדווקא באירופה, שם התחבורה הציבורית מפותחת יותר לא חשבו על הרעיון ה"גאוני" הזה ). לגבי הפחתת המיסוי על רכבים קטנים - לדעתי לא יעזור. הבעיה היא מנטלית. ל"מנהל" או "בכיר" יש בעיה להגיע ברכב קטן לעבודה, והוא יעדיף לעמוד בפקק עם עוד אלפי "בכירים" כמוהו במכוניות ענקיות המסיעות בד"כ רק אדם בודד. בעניין המבחן ללקסוס - תחשב כמה מכוניות סמארט או טוסטוסים יכנסו לאותו מקום חניה שתפנה לקסוס. רז.
 
למעלה