שלום לכולם שאלה אישית

shay0131

New member
שלום לכולם שאלה אישית

תסלחו לי על השאלה הזאת אבל אני חייב לשאול את זה ואין לי את מי מידי פעם אני מתרגש מכל מיני דברים שקשורים למין ורטוב לי בלבנים זה לא זרע זה משהו דביק אבל לא זרע זה נקרא כאילו אני הוצאתי שכבת זרע לבטלה? או שזה לא זרע? גם לפעמים כשיוצא לי זרע לבטלה אני לא יודע איך לטהר את עצמי חוץ ממקווה מה עושים כדי להיטהר מזה אחרי שיוצא זרע לבטלה? אני תמיד מסתבך אני נוטל ידיים ומנגב במגבת ואחר כך אני מרגיש שהמגבת טמאה ולא משתמש בה שוב ואמא שלי כועסת שהמגבת חדשה וכבר צריכה כביסה ואני לא יודע מה להגיד לה אני מתבייש אז בבקשה תבינו את השאלות ותענו לי כי זה מציק לי מאוד תודה רבה וסליחה
 
אם זה לא

זרע,אז אין לי מושג מה יוצא לך.בכל מקרה מלבד טבילה במקווה,מועיל מאוד לקרוא תיקון הכללי שחיבר רבי נחמן מברסלב במיוחד לצורך זה וזה מוציא את הטומאה.יש גם סגולה גדולה לקרוא ק"ש שעל המיטה כסגולה למנוע זאת.וכמובן להשתדל שזה לא יקרה כי כתוב על זה דברים נוראים בזוהר שזה פשוט מפחיד.
 
הרב נחמן לא

כתב את תיקון הכללי, כתב אותם דוד המלך (תהילים)! רבי נחמן אמר שמי שיגיד אותם זו סגולה לכפרה, ורבי נתן סידר את "ריבונו של עולם..." התפילה שלאחרי תיקון הכללי!
 
אל תתפוס אותי במילה

התכוונתי שרבי נחמן ליקט 15 מזמורים אלו.לא הזכרתי את המילה "כתב".יש לי מספיק ידע כללי כדי לדעת שדוד המלך כתב את ספר תהילים(אגב רק חלק ממנו נכתב ע"י דוד.השאר כתבו חכמים)ולא רבי נחמן.
 

nnann1

New member
חמור מאד מאד

בס"ד אתה צריך לחשוב טוב ומהר איך אתה נמנע מהתאוה הארורה ושמה "תאוות ניאוף". הזוהר הקדוש שהיא עיקר התאווה שבגללה האדם ירד לעולם, על מנת שהוא ישבר אותה. כדאי לך מהר מאד לקנות את הספר "קדושת ישראל"- נסה במספר 054-537-5649 וגם במספר 03-6765235. וגם מומלץ הספר "אשיב ממצולות", מצוי כמעט בכל חנות ספרים.
 

tropicbird

New member
יש כמה עצות...

אפשר לקרא את "התיקון הכללי" או את "בראשית תמן" קטע מהזוהר שמופיע בחלק המסידורים (עבודת ה', איש מצליח וכו' וכו'). יכול להיות שהנוזל הוא זיבה ואז זה לא חטא כלל, צריך ללכת לרוא ולטפל בזה. ודרך אגב, חשוב שתדע שכל אדם שאני מכר חוטא בזה ויש לשפר אבל אם תדבר עם אנשים שאתה סומך עליהם הם יספרו לך איחך הם יתגברו על זה יש גם ארגון שנקרא "עצת נפש" והם עוזרים בזה באופן אנונימי -יש להם גם אתר אינטרנט. ודרך אגב, אם הזרע לבטלה יוצא בשינה ולא בכוונה אז הרבה תפילה (שכן זה לא בשליטה), לשמור יותר על העיניים, ולאכול פחות בארוחת ערב כי לעיצים זה קורה מריבוי מאכל...
 

nnann1

New member
אפשר

בס"ד לידור נדר, אך רק מי שבטוח בעצמו שיעמוד בנדרו יכול לידור נדרי מצוה. על כל פנים, בודאי שחשוב לקבל קבלות מסוימות באיזה אופן להתרחק מהעבירה, או להתרחק אפילו ממקום שיש בו ניסיון ואופציה להיכשל.
 
למעלה