שלום לכולם!!מה........

שי שן

New member
שלום לכולם!!מה........

קורררררררה???
קפצתי לבקר,מה שלומכם כולכם?איך הסקס?
 
האמת -

משוט בפורום והתהלך בו, מתחת לפוליטורה המבריקה של הזיונים הבלתי מרוסנים, ברגעים של אמת נראה שחלק גדול מהאנשים פה היו מחליפים את כל הזיוניאדה הזו באיזה חיבוק גדול שאפשר להתחבא בתוכו.
 

שירלית

New member
זה הזמן לא שי?!

זה הזמן לספר שאני ושי שן עבדנו יחד באותו משרד ואנחנו מכירים. מה המצב שי?
 

שי שן

New member
מה קורה אחותי???

את יכולה לספר יקירתי.... תרגישי חופשי!!
 
למעלה