שלום לכולם!!מה........ קורררררררה??? קפצתי לבקר,מה שלומכם כולכם?איך הסקס?
ש שי שן New member 20/1/03 #1 שלום לכולם!!מה........ קורררררררה??? קפצתי לבקר,מה שלומכם כולכם?איך הסקס?
י ירחמיאל פגע רע New member 20/1/03 #2 האמת - משוט בפורום והתהלך בו, מתחת לפוליטורה המבריקה של הזיונים הבלתי מרוסנים, ברגעים של אמת נראה שחלק גדול מהאנשים פה היו מחליפים את כל הזיוניאדה הזו באיזה חיבוק גדול שאפשר להתחבא בתוכו.
האמת - משוט בפורום והתהלך בו, מתחת לפוליטורה המבריקה של הזיונים הבלתי מרוסנים, ברגעים של אמת נראה שחלק גדול מהאנשים פה היו מחליפים את כל הזיוניאדה הזו באיזה חיבוק גדול שאפשר להתחבא בתוכו.
ש שירלית New member 20/1/03 #4 זה הזמן לא שי?! זה הזמן לספר שאני ושי שן עבדנו יחד באותו משרד ואנחנו מכירים. מה המצב שי?
ד דויד בן אריה New member 20/1/03 #10 ../images/Emo51.gif../images/Emo25.gif../images/Emo23.gif../images/Emo39.gif