שלום לכולם,יש לי שאלה שהייתי צריך

Murik

New member
שלום לכולם,יש לי שאלה שהייתי צריך

לשאול לפני שפרקתי תקרבורטור. האם את האטמים של הקרבורטור צריכים להחליף כשמפרקים\פותחים אותו?(או אם הם במצב טוב אז לא.) יש גם איזה חומר ששמים על האטם. אם כן איפה ניתן לקנות סט שלם?(אולי מחנויות לחלקי חיפו שמפורסמות בלוח?) (רגע,פה אולי עניתי לעצמי) פרקתי את הקרבו לשני חלקים ושמתי אותם בטינר 21 ללא האטם שבינהם. כל זאת עשיתי מכוון שחיפושיתי זללה דלק בכמויות נכבדות ביותר. תודה .
 

Murik

New member
נכון נכון גם ההצתה לא מכוונת.אבל את

זה אני עוד לא יודע לעשות.
 

capuni

New member
למה טינר???

מה אתה מנסה לדלל?? גש ל"כל חלק" בבית הילל 20 ת"א יש לו את הקיט וגם את החומר הנכון(כ60 ש"ח ביחד).לציין רק שאם אתה מחליף גם את הדיאפרגמה של הצ'וק(מומלץ)אז על זה אתה משלם בנפרד(עוד 27 ש"ח). אחרי שקנית את כל החלקים אתה מפרק את הקרבורטור עד החלקים הקטנים ביותר ומשרה את כל החלקים המתכתיים בחומר למשך כמה שעות (או ללילה) במיכל מתכת או זכוכית מכוסה ,מאחר והחומר מתנדף.(לא בתוך הבית כי הריח זוועה). אם הכלי שאתה משתמש בו רחב והחומר לא מכסה הכל אז תקנה עו מיכל. לאחר ההשריה יש לשטוף את החלקים במים ובעזרת לחץ אויר לודא שכל הדיזות נקיות והמעברים פתוחים. לאחר שהכל נקי נשאר רק להרכיב מחדש בלי שום חומר על האטמים,להרכיב את הקרבורטור על הרכב ולכוון. צרפתי קובץ שיעזור לך להרכיב,אני מקווה שהוא יעלה
 

Murik

New member
אותו סליל שהזכרת,מופיע כפריט מ'ס 4

באיור של PIC 34?
 

capuni

New member
לא מס4 אלא 18

ולא אמרתי סליל אלא דיאפרגמה ודרך אגב את מס 4 אל תכניס לחומר.תן לו נקוי חפיף על יבש
 

latino1302

New member
capuni like the book says ../images/Emo22.gif

כמו בספר חביבי MURIK אם פותחים לאחר חצי שנה ת'קרבוראטור תיהיה מפנק לאוטו ולעצמך ונא החליף אטמים קארבוראטור זה דבר רגיש מבחינתי לי לוקח לי הרבה זמן לשפץ כי אני מעדיף לעשות זה כמה שיותר מושלם .פעם גם שיפצתי איזה 4,....5 אולי שישה קרבוראטורים... ב י-ו-ם-ם-ם!!
 

mister v

New member
תלמדו מטעויות....

תפסיקו ל''שחק'' בקרבורטורים. תנו למקצוענים לטפל בהם. תלמדו מטעויות של אחרים. שבוע טוב לכולכם
 

Bugracer

New member
Murik למה להכניס אצבע לעין../images/Emo35.gif../images/Emo122.gif

קרבורטור לא מומלץ לפרק ולעשות אוברול לבד ובטח אחד שאין לו נסיון, אני מציע לך לפנות למכון קרבורטורים לשיפוץ מקצועי יעלה לך בסביבות ה 250-300 ש"ח. אל תתחכם ותנסה לחסוך כמה גרושים אחרת זה יעלה לך בהרבה כםף,זמן,עצבים וטירטורים. אני רק אחרי זמן מסוים שלמדתי מספרים וממכון הקרבורטור בעירי "מרשה" לעצמי רק לכוון קרבורטור ולא מעבר לזה יאללה ביי אופיר
 

Murik

New member
עופיר, תראה אין לי להוצאי 250-300 ש

על ניקוי קרבו(איך שלטינו הגדיר"ואקום בכיסים") ואם אין לי ניסיון איך אצבור אותו אם לא אתעסק באוטו ובמכלולים שבו? בכול מקרה לאחר שקראתי את תגובתכם התיאשתי ועזבתי את הקרבו לנפשו מקומה החמישית בה אני גר.
 
למעלה