שלום לכולם...חדשה.... מה עושים ?? אצל מי וועדת קבלה ???
מ מוכרת הגפרורים הקטנה New member 27/12/04 #1 שלום לכולם...חדשה.... מה עושים ?? אצל מי וועדת קבלה ???
M mr_lonely New member 27/12/04 #2 ערב טוב ! אם אין אף אחד אחר... אני אהיה ועדת קבלה מישהו צריך הרי לעשות זאת
L liat ליאת New member 28/12/04 #7 וכמה קטנה הקופסא../images/Emo35.gif../images/Emo163.gif ברוכה הבאה מוכרת קטנה
מ מוכרת הגפרורים הקטנה New member 28/12/04 #10 למה אני מוכרת ???? הההמממממ צריך להתפרנס איכשהוא , לא ?????? ולגבי כמה קטנה..... אז ככה...בגוף....לא כ"כ...בראש...זאטוטית....
למה אני מוכרת ???? הההמממממ צריך להתפרנס איכשהוא , לא ?????? ולגבי כמה קטנה..... אז ככה...בגוף....לא כ"כ...בראש...זאטוטית....
M mr_lonely New member 27/12/04 #5 בזמן שהיא עם השאלון אני מציע לכם לבקר בבלוג שלה !!! שווה כל רגע ! ואל תגידו לה שסיפרתי לכם.
M maxima ושמנה@ New member 28/12/04 #6 ../images/Emo39.gif ברוכה הבאה כאן אין ועדת קבלה... כולם מקובלים ומתקבלים בברכה