שלום לכולם...חדשה....

mr_lonely

New member
ערב טוב ! אם אין אף אחד אחר...

אני אהיה ועדת קבלה מישהו צריך הרי לעשות זאת
 

mr_lonely

New member
את מתבקשת למלא את השאלון

למה את מוכרת גפרורים ? כמה קטנה המוכרת ?
 

liat ליאת

New member
וכמה קטנה הקופסא../images/Emo35.gif../images/Emo163.gif

ברוכה הבאה מוכרת קטנה
 

mr_lonely

New member
בזמן שהיא עם השאלון אני מציע לכם

לבקר בבלוג שלה !!! שווה כל רגע ! ואל תגידו לה שסיפרתי לכם.
 
למעלה