שלום לכולם וסליחה מראש על פיזור או אורך ההודעה...

yeshpitaron

New member
אז תלוי מי החמות והכלה והבן ותלוי איך

מסתכלים על זה. וכמו שאומרים, הכל במינון הנכון. לא ביקשתי להגיע בכל יום או אפילו פעם בשבוע. הפעם הראשונה הייתה מתוך התלהבות (הם בגנים קרובים זה לזו) ורצון לראות את הגנים וכן, הזדמנות לראותם. בפעם הראשונה שצץ הרעיון ורגע של רצון אמרתי לבן שלי, "אני רוצה לראות את הגנים פעם אחת שלו ושלה, אפשר? י". אמר כן. קבענו ולא הגיע וכשאשר שאלתי שמעתי את המשפט שחזר על עצמו. ירדתי מזה כאמור (כותבת כאן אבל אף מילה מולם. אמרו לא פעם אחת , פעמים וזהו) והבנתי שלמרות הגיחוך לדעתי הם הורים אבל הגילוי שאסור לסבתא אחת , מקומם בפנים...
&nbsp
גם אני שואלת אם מותר ואסור. האם היית מסכימה שתתנהל כראות עיניה? אולי זה בא מתוך רצון להראות שהיא מתחשבת (נקודת מבט שלי).
 

yeshpitaron

New member
ויקה, אני לא ביקשתי להוציא איתו כי גם לי

לא תמיד יוצא בשעה מסונכרנת. ימים שאני שבה מן העבודה שעות אחרי שהגן סגור. הצעתי להוציאם במקומם כשהם נתקעים ואני יכולה. התגובה הייתה שהסבתות לא אמורות להוציא את הילדים מהגן בשום פנים ואופן. ברור שלא מקובל עלי אבל קיבלתי את דעתם אבל אופס, הצד השני עושה זאת :(...מעליב קצת לא?
 

yeshpitaron

New member
אני ממש לא מכריחה אותה לבוא

ואף אמרתי זאת מול שניהם. גם הצעתי לא פעם במשפט דומה: "אין לי בעיה לא לבוא אליכם. יש לי בית וחיים אבל כסבתא אוהבת רוצה לראות את נכדי פעם בשבוע שבועיים ואם לא בא לכם להגיע, זה בסדר. אתם יכולים לשים לי את הילדים לשעה שעתיים שלוש של כיף ובינתיים לנוח ולעשות את הסידורים שלהם ולבוא לקחת יותר מאוחר". תמיד יש תשובות לא הגיוניות....
 
אני מסכימה עם כל מה שאמרו לך לפניי
בעלי ואני ממש לא מגיעים אחת לשבוע לחמותי. אנחנו עייפים ורוצים לנוח ביום שישי. גם לה אין כוח לבשל ולארח אותנו כל שבוע וגם אנחנו ממש לא רוצים.
את הבעיה של לראות את הנכדים פתרנו בכך שבימי שישי אחה"צ הם הולכים אליה לשעתיים-שלוש. הם מרוצים כי הם מקבלים פינוקים, היא מרוצה כי היא רואה אותם ולא צריכה לארח אותנו, אנחנו מרוצים כי יש לנו כמה שעות של שקט בשישי (או שבת) אחה"צ לשכב על הספה, לקרוא עיתונים ולנוח.
אגב, מעולם לא היינו מגיעים אליה פעמיים בשבוע. לא בלי ילדים ובטח לא מהרגע שהילדים נולדו. זה קשה מאוד. וגם לארח את החמות באמצע השבוע זה מאוד קשה - לילדים יש חוגים, הילדים הולכים לחברים, מארחים חברים, ואנחנו ההורים מתרוצצים ועובדים ונופלים מהרגליים. על כל זה עוד לארח חמות זה ממש לא מתאים.
לדעתי את צריכה להבין שהתמונה שאת מתארת היא מאוד שכיחה, ולא לפרש אותה כנתק ממך.
 
למעלה