שלום לכולם אשמח לעזרה ..

born slippy0

New member
שלום לכולם אשמח לעזרה ..

קורה לי לפעמים לאחרונה שאני מחפשת משמעויות בנוגע לעתיד שלי בדברים חומריים ואני אסביר..:) אני יושבת בסלון ופתאום אני מסתכלת על התמונה ואז הדמיון שלי מתחיל לעבוד שעות נוספות.. ואזנ אני מתחילה לחפש סימנים שאולי יגידו לי "כן/לא" בנוגע לעתידד.. זה אולי נשמע קצת משוגע..ואולי אני משוגעת אני כבר לא יודעת חח..אבל משפט אחד מה"סוד" טמון לי בראש "שכל דבר שקורה לנו יש לו סיבה גם אם זה דף שעף ברוח כנראה שיש לו סיבה" אולי זה לא הציטוט המדיוק..אבל אני מקווה שהבנתם.. בכל אופן זה שלא שאני מסתכלת על התמונה ומתחילה לדמיין דברים שלא קיימים בתמונה ..אלה אני מסתכלת על התמונה ואם נניח זה ציור של פאריז..אז אני מתחילה לחשוב שאולי זה סימן שאני צריכה לארוז את החפצים שלי ולטוס לפריז. זו לא בדיוק התמונה שמופיעה לי בסלון..אבל רק להמחשת הדילמות שלי :) או שלדוגמא : יצא לי שקניתי שמלה לפני שנתיים שלא לבשתי אותה ודיי כעסתי על עצמי שקניתי אותה והיא שכבה לה זרוקה בארון במשך שנתיים (שכחתי ממנה לגמרי זה בדיעבד) ולפני חודש הלכתי לאירוע משפחתי וממש הפכתי את הארון בשביל למצוא משהו ללבוש.. והייתי נורא עצבנית כי היה חשוב לי להראות טוב לאירוע הזה ספציפי ופתאום השמלה צצה לה יפה זוהרת מושלמת!! מדדתי אותה היא התיישבה עליי בצורה מושלמת..(אגב החמיאו לי באירוע הזה על השמלה - ואני כמובן שמרתי ב-סוד- שקניתי אותה לפני שנתיים
הכל אופן יש קפצה לי המחשבה שכנראה היתה סיבה ספציפית שקניתי אותה באותה תקופה..כנראה בשביל שהשמלה הזאת תציל אותה שנתיים אחריי ותגרום לי להנות באותה אירוע הזה בצורה מושלמת. ואז אני מתחילה לפקפק בעצמי שאולי אני משוגעת..ושואלי זו סתם שמלה! וקורה שאנשים קונים דברים שהם לא צריכים ואין להם שום משמעות..ומנגד אני מתחילה לחשוב שאולי אני נלחמת בסימנים האלה ואני צריכה להיות פשוט יותר עירנית בשביל שאותם סימנים האלה יובילו אותי למקום הנכון בעתיד מבחינת קריירה משפחה וכו... שוב אולי זה משוגע ואולי אני ממש יורדת מהפסים כי אני מבולבלת כבר בנוגע לעתיד שלי.. מה אתם אומרים ?
 

liranush39

New member
אני אומרת... קודם כל

תראי, כשאת אומרת עתיד- השאלה היא כמה זמן, מה זה עתיד עבורך? בואי נלך צעד צעד... בואי תבררי עם עצמך איפה את רוצה להיות מהיום בעוד שנה? באיזה עבודה תעבדי?אם את מתכננת לימודים- תחשבי איזה לימודים יעשו לך באמת טוב?- כאלה שתהני ללכת ללמוד. ואז כשתדעי מה הכיוון שלך- תבדקי סימנים. תביני, כשאת לא יודעת לאן ללכת-כל סימן ולו הכי קטן יכול לסחוף אותך ואז את עלולה להתבלבל. ולצורך המחשה- בואי ניקח סיטואציה : לדוגמא- את יודעת שאת רוצה ליסוע לטייל אבל אין לך כיוון, את לא יודעת לאן לטייל. אז את מסתכלת על איזה תמונה שממש מופיעה"על הדרך"- ורואים בה את מגדל האייפל של פריז.. ואז את אומרת לעצמך- יאו... הינה סימן שאני צריכה ליסוע לטייל בפריז, אז את אורזת מזוודה, מחליטה ליסוע,ובדרך את רואה אנשים שטסים לתאילנד, ותמונות של תאילנד, אז אם בסימנים עסקינן- אז את אומרת לעצמך-אולי אני בכלל צריכה לטוס למזרח...- ואז מה שקורה שאת מבולבלת, ולא יודעת לאן ללכת. כי כל סימן ותמונה יכולים לתת לך כיוון. הבנת? ולכן כשאת ממוקדת- ואת יודעת לאן פנייך מועדות,את תכווני את זה אלייך.תתמקדי בזה ואת תראי גם סימנים שאת בכיוון שאת רוצה. ולסימנים האחרים- הם לא יהוו עבורך שום משמעות כי את תתמקדי דווקא בדרך שלך. כי באותה תמונה שאת ראית- וזה בסדר גמור, יכול היה מישהו להסתכל על אותה תמונה- ובכלל לראות דברים אחרים. הבנת?
 

born slippy0

New member
קודם כל תודה רבה על התגובה ../images/Emo24.gif

הדוגמא שלך קצת בילבלה אותי..או שלא הבנתי או שאני לא הייתי ברורה בהודעה הראשונה.. למרות שזו רק דוגמא, אני כמעט בטוחה שבמידה והייתי מחליטה לטוס לפריז (לצורך העניין חח) אז אני כמעט בטוחה ששום דבר לא היה מסיט אותי מהמטרה הזו..גם אם מישהו היה צועק לידי שיש לו כרטיסים חינם לתילאנד.. או שהיו מודיעים בשדה תעופה שהטיסה לפריז התבטלה.. .רוב הסיכויים שהייתי מתעלמת ובטוח לא הייתי רואה בזה כסימן לשינוי המסלול הייתי ממשיכה בשלי וגם אם הייתי עם המשפחה שלי והם היו מחליטים לטוס לתילאנד (נניח שהם היו איתי בדרך לפריז..חח) הייתי מאוד מתעצבנת עליהם ובכל זאת דווקא הייתי ממשיכה לבדי לפריז (רק שתביני עד כמה אני עקשנית) אני חושבת שה"נניח סימנים- אם יש כזה דבר" שאני מדברת עליהם..קצת יותר מורכבים מסמנים ספונטנים של להחליט לטוס לפריז ואז להיות ספונטנים ולהחליט לטוס לתילאנד בנוגע לעתיד שלי - אני כמעט בטוחה שכבר הבנתי מהם התחומים האהובים עלי בעתיד הקרוב/רחוק שארצה לעסוק בהם.. אולי הטעתי טיפה כשאמרתי שאני מבולבלת..כי אני לא מבולבלת ברמה של "מה אני אעשה בעתיד?" "מה הכיוון שלי?" "איזה לחץ אני לא יודעת מה לעשות!!" אני עכשיו בשלבים מוקדמים בשביל לפעול כדי להשיג אותם בשביל שבעתיד אני אעסוק במה שאני אוהבת. אני פשוט מבולבלת מסימנים האלה כי הם נראים לי כ"כ ברורים בנוגע לעתיד שלי שזה דיי מפחיד האמת..אני לא חושבת שאי פעם התייחסתי לדברים הלה.. אבל שוב לחלק האחרון שרשמת הצלחתי להתחבר..כי יכול להיות שפשוט הבנתי כבר מה אני צריכה לעשות וכל "הסימנים" האלה פשוט תומכים במחשבה שלי ..טוב לא יודעת כבר מה לחשוב תודה בכל אופן על תגובתך אני מעריכה מאוד !
 

liranush39

New member
הקצנתי כדי להמחיש לך את התובנה שקיבלת

ברגע שיש לך כיוון, ואת מכוונת לתדר מסויים כמו בסוד את ממש מרגישה שיש לך כבר את מה שאת רוצה,ואומרת בזמן הווה, ופועלת- אז את גם תראי סימנים שאת בכיוון. כי תחשבי על זה כל דבר יכול להיות סימן. אצלי יש מן קטע כזה שכשאני רואה בלון מתנופף/ברחוב זה סימן בשבילי שהולך להיות לי שמח בקרוב, כי זה מה שמסמל עבורי בלון. בכייף בכייף!!!
 

scorpio86

New member
את יותר מדי במיינד. תשחררי

זה נראה שאת מאוד אוהבת להרהר, ולתהות על משמעויות אבל את יודעת.. החיים קורים בין אם אנחנו מבינים את המשמעות שלהם, ובין אם לאו האם זה סימן שאני צריכה לארוז חפצים..? לא, את לא צריכה לעשות שום דבר. אם את חושבת שכן, אז את חוסמת את כל האפשרויות האחרות. את צריכה להיות את, להרגיש טוב, ולתת לדברים לזרום. האם זו סתם שמלה, האם יש לה משמעות..? מזה משנה, העיקר שנהנת.. לא עדיף לחיות ברגע, להנות מהרגע, במקום לחשוב סיפורים על הרגע? עזבי את כל ה"צריכה". בואי נבחן את המשפט- "אני צריכה להיות יותר עירנית".. אז היקום אומר: אוקיי... קיבלתי, מעכשיו אני אגרום לך להיות חייבת להיות עירנית, כדי להצליח. אם לא תהיי עירנית, לא תצליחי אז עזבי את זה, "צריכה" זאת מחשבה של מאמץ ומתח. מאמץ, מתח וחשש לא יכולים לברוא הצלחה בקריירה ומשפחה. זה נוגד את חוק המשיכה. מתח לא יכול לברוא שלווה, הם לא מתאימים מבחינת הרטט, המחשבה. חוץ מזה.. מזכיר לי משהו מצחיק, יש ספר באנגלית שנקרא "אתה מוכרח להיות רגוע!". איך המילה "מוכרח" יכולה לברוא את המילה "רגוע"? עצם ההכרח מסלק את הרגיעה. איך אפשר להירגע אם מוכרחים לעשות משהו.. כל מה שאת צריכה לשים לב אליו זה שאתמרגישה טוב, זה הכל. רגש הוא הכוח שמושך. מה תביא לך הצלחה? שלווה? אושר? ספונטניות? חוסר-דאגות? אם כן, לפי חוק המשיכה, אלה הרגשות שיבראו את ההצלחה. תרגישי, אל תחשבי על זה.
 
מכיר את המחשבות האלה

אני חושב שמה שמסתתר מאחורי המחשבות האלה לגבי סימנים, זה הצורך שלנו בבטחון, צורך שמבוסס על החרדה המתמדת שיש לנו לגבי העתיד, בחירות וכשלונות. האירוניה היא שכשאנחנו מפחדים מהעתיד, הרגע בו אנו מחבלים הוא רגע ההווה, שהוא הרגע היחיד בו אנו חיים באמת. תתעסקי בדאגה לעתיד, ואני מבטיח לך שיגיע העתיד את תיהיי כל כך מאומנת בלדאוג שלא תוכלי להפסיק, ותמיד יש עוד עתיד לדאוג לו. אמני את עצמך בלהסיר דאגות וחרדות מרגע ההווה, ואני מבטיח לך שיגיע העתיד והוא יהיה חסר דאגות וחרדות, כי גם הוא יהיה הווה.
 
למעלה