שלום לכולם - אני חוזר
שלום לגולשי הפורום, אני חייב לכם התנצלות קטנה על ההיעדרות בשבועות האחרונים. פשוט הייתי בתהליך של מעבר דירה ובעוד צרות אחרות שלא הייתי מאחל לכם ולכן לא יצא לי כמעט להשקיע בפורום. עכשיו הכל התחיל להסתדר כמו שצריך ואני בבית חדש ומקסים ובימים הקרובים אחזור לנהל את הפורום באופן מלא. כרגיל, רעיונות, תגובות, הערות והארות אתם יכולים לשלוח לי במסרים. אם יש משהו שהייתם מאוד רוצים לראות בפורום, או דברים אחרים, אשמח לדעת. gracias reuven
שלום לגולשי הפורום, אני חייב לכם התנצלות קטנה על ההיעדרות בשבועות האחרונים. פשוט הייתי בתהליך של מעבר דירה ובעוד צרות אחרות שלא הייתי מאחל לכם ולכן לא יצא לי כמעט להשקיע בפורום. עכשיו הכל התחיל להסתדר כמו שצריך ואני בבית חדש ומקסים ובימים הקרובים אחזור לנהל את הפורום באופן מלא. כרגיל, רעיונות, תגובות, הערות והארות אתם יכולים לשלוח לי במסרים. אם יש משהו שהייתם מאוד רוצים לראות בפורום, או דברים אחרים, אשמח לדעת. gracias reuven