שלום לכולם- אני חדשה כאן

Anny Sun

New member
שלום לכולם- אני חדשה כאן

שלום אנשים, מה שלומכם. אני בת אדם שתקוע בסין כבר שנה ואני לא בדיוק יודעת מתי אני אצא מפה. :) האם יש פה עוד אנשים מסין? אשמח לדבר.
 

billc

New member
שלום, קשה להאמין שיש פה הרבה מסין

אבל את מוזמנת להשאר ולשתף אותנו בחוויות
 

Vdrums

New member
בפורום מתופפים יש מישהו שעובד בסין.

אני אשלח לו מסר שיבוא לפה.
 

מרינה75

New member
ברוכה הבאה

אמנם אני לא בסין.. אבל יהיה נחמד לשמוע איך זה שם ומה את עושה שם.. וגם שלה לגבי הכינוי שלך..הקטע של להוסיף "סאן" בסוף זה קטע סיני כזה ? זה אומר משהו ?
 

Anny Sun

New member
זה קטע יפני את האמת

בזמנו כשנרשמתי לפה אז הייתי מאוד בקטע של יפן והכל. ועל סין, אני עברתי לפה לפני שנה וקצת עם כל המשפחה, אבא אמא ואחותי הקטנה (13). אבא שלי עובד פה, אחותי לומדת בבית ספר בין לאומי, אני לומדת סינית באוניברסיטה ואמא רוב הזמן יושבת בבית. :) יש פה קהילה יהודית, בית כנסת, הרבה אנשים מכל מיני מקומות בעולם. רוב האנשים שעובדים פה הם אנשים לא הכי מוצלחים בעולם מבחינת החיים, למשל עובדים במקום אחד, אשה וילדים במקום אחר ואיתם פה כל יום שרמוטות. אבל בכללי זה מקום נחמד, אני גרה במקום מאוד יפה ונקי. אבל הבדידות, אוכלת.
 

zumboo28

New member
היי, אני בסין ../images/Emo13.gif

שלום לך אני חי בסין, נמצא בעיר גוואנגזו. מבין את מה שאמרת על החומר האנושי שיש כאן...אולם לא כולנו כאלה, אני פה עם אחי הצעיר ממני ויש לנו חברים מאוד נחמדים ולא כמו אלו שתארת לעיל. מנהל הפורום (תומר) הפנה את תשומת ליבי להודעתך. אני כרגע בארץ, עקב ראש השנה הסיני. אולם אחזור בסוף ינואר את מוזמנת ליצור קשר. שיהיה המשך יום נעים זיו
 

zumboo28

New member
דבר נוסף

אגב שמתי לב רק כעת שאת לא בפורום שאני חבר בו (פורום מתופפים) לא הבנתי תחילה איך יכול להיות צירוף מקרים כזה שמתופף ומתופפת נמצאים בסין
אולם אני מניח כי אני המתופף מבינינו. להשתמע זיו
 

Vdrums

New member
ועוד דבר נוסף, אני לא מנהל את הפורום הזה ../images/Emo3.gif

 

Vdrums

New member
אני לא עומד בתנאי הניהול. אני לא סינגל. ../images/Emo3.gif

 
למעלה