שלום לכולםםם

shnaps girl

New member
שלום לכולםםם

אני חדשה בפורום ו..זהו. ערוץ ביפ רולז!!!
אני לא התלהבתי מהסימנים.. o_O
 

NimaZ

New member
שלום ________________

גם את שכחת לציין את השם שלך! חיחי אני נעמה ואני מאוד המומה מהתוצאות !!!
ואני גם מאוהבת ביוסי וטירן!
 

shnaps girl

New member
כולנו מאוהבים ביוסי וטירן.

קוראים לי נועה(חומוס). אגב..אני מכירה מישהי שהיא ידידה ממש טובה של יוסי. ואח שלי לומד באוניברסיטה עם אח של אורבך.
 

NimaZ

New member
חומוס?!

אז איך לקרוא לך? נועה או חומוס??? וחוץ מזה שאהבת מאוד את החתימה: "לפעמים אני מרגישה כמו כורכום..." חחחחח!!!.
 

Ronush14

New member
ברוכה הבאה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo9.gif../images/Emo24.gif

עוד מישהו חדש! מגניייב!
אני רוני... מכורה קשות לאקדמיה לצחוק
 

H i L o L a

New member
../images/Emo24.gifברוכה הבאה../images/Emo70.gif

אני הילה
גם אני מכורה,אבל באסה שהסתיים
יוסי&אורבך&נוסבאום רולז
 

DAND00SHY

New member
ברוכה הבאה!!! ../images/Emo24.gif

בוכה הבאה נועה\חומוס!?!?!? אני דניאל וגם אני...מכורה קשות לאקדמיה...
 

m a z i ohayon

New member
ברוכית הבאיתתת../images/Emo8.gif ../images/Emo70.gif

ברוכה הבאה לפורום...אני מזי אוחיון מבאר שבע ואני מכורה לאבי נוסבאום
אה וגם לאקדמיה...;-ׂ חולה על הבן אדם הזה וכמובן אוהבת גם את יוסי וטירנוש המתוקים...
אז WELCOM....פשש בתקופה האחרונה הצטרפו הרבה לפורום אה?
 

shnaps girl

New member
מיאווו

תודה לכולם על הקבלת פנים החמה...
-אתם יכולי לקרוא לי איך שבא לכם. נועה או חומוס יתקבל בברכה
 

gilmorefreak

New member
ר ג ע ../images/Emo70.gif

לא הספקתי גם אני להגיד..ברוכה הבאה לפורום
אנחנו די שרוטים אז אל תיבהלי..(כלומר נעמה רוני ואסי די שרוטים..חיחי..) אז שלום לך נועה/חומוס(אפשר לשאול למה
) אי איילת..וכם גם אני מכורה לאקדמיה
 

Ronush14

New member
חחחחחחח ../images/Emo6.gif ככה איילת? ../images/Emo3.gif

את רוצה לגרום לה לפחד משלושתנו על ההתחלה?
ואסי שרוט... אבל הוא מסתיר את זה די טוב
אפשר לגלות את השריטה בעיקר בשירים הנהדרים שלו
 

gilmorefreak

New member
אממ..כןןן....אבל...

את אסי אפשר לגלות די מהר בתגובות המשעשעות שלו להודעות.. ואתכן..שתי שניות היא בפורום..מסתכלת כמה הודעות אחורה ומבינה...
חס וחלילה לפחד...אני רק מכינה אותה מראש..
 

Ronush14

New member
חחחחחח ../images/Emo6.gif במחשב שניה אולי

באמת עדיף להכין אותה...
שלא תחשוב שכולם כאן כאלו והיא תברח..
 

NimaZ

New member
זהירות!

משעמם לייי!!! ובאמת איילת את צודקת בזה שהכנת אותה!!! מה אתם רוצות לעשות לה נזק נפשי לצמיתות?!?!?!?!? הוווווווווווווווווו, כיתה טיפוליייייייית, כיתה טיפולית כיתה טיפולית כיתה טיפוליייייייייייייייייייייייייייייייייית!
 

Ronush14

New member
נעמהההה../images/Emo70.gif אני מצטרפת לשיר../images/Emo70.gif

רק שאין לי כוח לשיר... אז תשירי גם בשבילי!
 

NimaZ

New member
אוקיי ../images/Emo13.gif

הוווווווווווווווווווווווו, כיתה טיפוליייייייייייייית כיתב טיפולית כיתה טיפולית כיתה טיפוליייייייייייייייייייייייייייייייייייית!!!
 

Ronush14

New member
תודה../images/Emo70.gif ../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif

ובא לי גם לשיר עכשיו
"הוווווווווווווווווווווווו, כיתה טיפוליייייייייייייית כיתה טיפולית כיתה טיפולית כיתה טיפוליייייייייייייייייייייייייייייייייייית!!!"
 
למעלה