שלום לכולםםםםםםם
מה המצב חבריה. ובכן כפי שאתם רואים לפי הכינוי שלי אני שמאלני ואני דולג בדעות שלכם. ואני חושב שמקור הבעיה שלנו עם הפלסטינים הם המתנחלים שאני נוהג לקרוא להם ימנים קיצונים. תחשוב לעצמכם מה היה קורה לולא המתנחלים היו תקועים בשטחים סתם. הרי אין להם מה לחפש שם המטרה היחידה שלהם זה להרעות את מצבה של מדינת ישראל. אם המתנחלים לא היו שם אני חושב ממזמן היה שלום לא היה כיבוש והיינו יכולים לעשות איתם הסכם שלום. יש כאלה ימנים שמדברים על טרנספר הם לא קולטים שאי אפשר לעשות כזה דבר לפלסטינים. המושג הזה בכלל בא מהנאצים הם עשו טרנספר ליהודים אז מה אנחנו נחקה עכשיו את הנאצים.
מה המצב חבריה. ובכן כפי שאתם רואים לפי הכינוי שלי אני שמאלני ואני דולג בדעות שלכם. ואני חושב שמקור הבעיה שלנו עם הפלסטינים הם המתנחלים שאני נוהג לקרוא להם ימנים קיצונים. תחשוב לעצמכם מה היה קורה לולא המתנחלים היו תקועים בשטחים סתם. הרי אין להם מה לחפש שם המטרה היחידה שלהם זה להרעות את מצבה של מדינת ישראל. אם המתנחלים לא היו שם אני חושב ממזמן היה שלום לא היה כיבוש והיינו יכולים לעשות איתם הסכם שלום. יש כאלה ימנים שמדברים על טרנספר הם לא קולטים שאי אפשר לעשות כזה דבר לפלסטינים. המושג הזה בכלל בא מהנאצים הם עשו טרנספר ליהודים אז מה אנחנו נחקה עכשיו את הנאצים.