שלום לכולכן ../images/Emo140.gif
אני שייכת לקבוצת ה"לפני". במסגרת ההכנות אני עוקבת בשקיקה אחר הפורום (המקסים) שלכן, ושמתי לב שדובר כאן רבות על ההכנות שלפני - בדיקות/ חומצה פולית/ ויטמינים וכו.... אבל אף אחד לא מזכיר את ההכנות הנפשיות (אולי כי אף אחד לא צריך אותן חוץ ממני?!?) וזה מביא אותי לווידוי שלי - אני מפחדת! אני מפחדת מכל מה שקשור לנושא - ההריון, הלידה, החזרה לגיזרה, ויותר מהכל- אני מפחדת מהמשמעות העצומה של ההחלטה הזאת. מפחדת ש"אחרי" החיים שלנו יתהפכו על פיהם ואני אאבד שליטה. מפחדת שניהפך לאחד מאותם זוגות שאין להם זמן לכלום מעבר לילדים, ויותר מכל מפחדת מכך שאאבד את העצמאות והזהות שלי ואתחיל להתקיים רק כ"אמא של..." מבחינת המשתנים החיצונים, אין זמן טוב יותר מההווה: * בעלי רוצה רוצה רוצה (כבר בהצעת הנישואין הוא הודיע לי שמבחינתו הילדים הם עסקת חבילה...) * אנחנו (יחסית) מסודרים כלכלית (ב"ה) * אני בת 28, אחרי תואר שני ועם ניסיון תעסוקתי, כך שהספקתי "לעשות משהו עם עצמי". * והמשתנה החשוב ביותר - אנחנו בשליחות מטעם העבודה של בעלי, ואני לא עובדת ופנויה לחלוטין. אז עשינו את כל ההכנות הטכניות, ועכשיו רק צריך להתחיל לנסות "על רטוב" ואני משהה ומשהה...... ומה בעצם אני רוצה מכן? לשאול אתכן מתי ידעתן שאתן רוצות, שאתן באמת מוכנות לעשות את הצעד הגדול הזה, ולחצות את הגבול האמיתי לעולם המבוגרים... זהו. מצטערת על האורך (לי זה עלה יותר - אני מקלידה אות אות בעברית במקלדת הוירטואלית....)
אני שייכת לקבוצת ה"לפני". במסגרת ההכנות אני עוקבת בשקיקה אחר הפורום (המקסים) שלכן, ושמתי לב שדובר כאן רבות על ההכנות שלפני - בדיקות/ חומצה פולית/ ויטמינים וכו.... אבל אף אחד לא מזכיר את ההכנות הנפשיות (אולי כי אף אחד לא צריך אותן חוץ ממני?!?) וזה מביא אותי לווידוי שלי - אני מפחדת! אני מפחדת מכל מה שקשור לנושא - ההריון, הלידה, החזרה לגיזרה, ויותר מהכל- אני מפחדת מהמשמעות העצומה של ההחלטה הזאת. מפחדת ש"אחרי" החיים שלנו יתהפכו על פיהם ואני אאבד שליטה. מפחדת שניהפך לאחד מאותם זוגות שאין להם זמן לכלום מעבר לילדים, ויותר מכל מפחדת מכך שאאבד את העצמאות והזהות שלי ואתחיל להתקיים רק כ"אמא של..." מבחינת המשתנים החיצונים, אין זמן טוב יותר מההווה: * בעלי רוצה רוצה רוצה (כבר בהצעת הנישואין הוא הודיע לי שמבחינתו הילדים הם עסקת חבילה...) * אנחנו (יחסית) מסודרים כלכלית (ב"ה) * אני בת 28, אחרי תואר שני ועם ניסיון תעסוקתי, כך שהספקתי "לעשות משהו עם עצמי". * והמשתנה החשוב ביותר - אנחנו בשליחות מטעם העבודה של בעלי, ואני לא עובדת ופנויה לחלוטין. אז עשינו את כל ההכנות הטכניות, ועכשיו רק צריך להתחיל לנסות "על רטוב" ואני משהה ומשהה...... ומה בעצם אני רוצה מכן? לשאול אתכן מתי ידעתן שאתן רוצות, שאתן באמת מוכנות לעשות את הצעד הגדול הזה, ולחצות את הגבול האמיתי לעולם המבוגרים... זהו. מצטערת על האורך (לי זה עלה יותר - אני מקלידה אות אות בעברית במקלדת הוירטואלית....)