שלום לכולכם
שלום לכולכם
בפורום "למען הקהילה", זקוקים באופן קבוע למתנדבים, כדי להסיע את התרומות, ולהובילם מבתי התורמים לנזקקים. האם יש מביניכם מי שמוכן להתנדב למפעל הגדול הזה? מעשי החסד והצדקה שנעשים בפורום המדובר, הם פשוט לתפארתנו, ישמח אותם מאד אם ימצא מתנדב או שנים או יותר? תודה מקרב לב
שלום לכולכם
בפורום "למען הקהילה", זקוקים באופן קבוע למתנדבים, כדי להסיע את התרומות, ולהובילם מבתי התורמים לנזקקים. האם יש מביניכם מי שמוכן להתנדב למפעל הגדול הזה? מעשי החסד והצדקה שנעשים בפורום המדובר, הם פשוט לתפארתנו, ישמח אותם מאד אם ימצא מתנדב או שנים או יותר? תודה מקרב לב