שלום לכולכם! שלום לכולכם! אני מפורום "אקלים ואטמוספירה", פירסמתי שם את הגלרייה המרהיבה של הטרמינל החדש של נתב"ג, ברצוני להביא לכם את הגלרייה המרהיבה שצילמתי אתמול. אחים ואחיותיי, אני אותכם מאד מאד!!