שלום לכולכם!

מצב
הנושא נעול.
שלום לכולכם!../images/Emo24.gif

שלום לכולכם!

אני מפורום "אקלים ואטמוספירה", פירסמתי שם את הגלרייה המרהיבה של הטרמינל החדש של נתב"ג, ברצוני להביא לכם את הגלרייה המרהיבה שצילמתי אתמול.
אחים ואחיותיי, אני
אותכם מאד מאד!!
 

vitamin P

New member
תודה רבה../images/Emo70.gif../images/Emo140.gif

שלום לכולכם!

אני מפורום "אקלים ואטמוספירה", פירסמתי שם את הגלרייה המרהיבה של הטרמינל החדש של נתב"ג, ברצוני להביא לכם את הגלרייה המרהיבה שצילמתי אתמול.
אחים ואחיותיי, אני
אותכם מאד מאד!!
תודה רבה
 

mister K

New member
תמונות נהדרות../images/Emo70.gif תודה רבה../images/Emo70.gif

שלום לכולכם!

אני מפורום "אקלים ואטמוספירה", פירסמתי שם את הגלרייה המרהיבה של הטרמינל החדש של נתב"ג, ברצוני להביא לכם את הגלרייה המרהיבה שצילמתי אתמול.
אחים ואחיותיי, אני
אותכם מאד מאד!!
תמונות נהדרות
תודה רבה

גם אני מתכנן לבקר שם השבוע.
 

urilei

New member
יש פה כמה אנשים שבשמחה היו הורגים

שלום לכולכם!

אני מפורום "אקלים ואטמוספירה", פירסמתי שם את הגלרייה המרהיבה של הטרמינל החדש של נתב"ג, ברצוני להביא לכם את הגלרייה המרהיבה שצילמתי אתמול.
אחים ואחיותיי, אני
אותכם מאד מאד!!
יש פה כמה אנשים שבשמחה היו הורגים
אותך עכשיו אבל תודה רבה
לי דווקא לא נמאס מהתמונות בטרמינל 3 גם אני כנראה הולך לשם מחר ברכבת שתצא מתל אביב מרכז ב-17:48 (אמורה לצאת יש לציין בארץ)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה