שלום לכווווווולם!

מ י ד נ ה

New member
שלום לכווווווולם!

לכל המושלמים שחשבו שאני באה רק למפגשים.... אז אני לא!!! הנה אני... כותבת כאן בפורום שלכם... נו ניחשתם כבר ???? נכוןןן! זאת דנה'לה מידנה'לה!!!!!!!!!1 לוב יו אולללללללללללללללללל שלחו תגובות!!!!!!!!
 

rOnLoOsH

New member
דנהההההההההההההההההההההההההה../images/Emo99.gif

כוסיתתתתתתתתתתתת איזה כיףףףףף שאת כותבת פה!
את מצטרפת?! יששששש!!!
מקווה שיהיה לך כיף פה! ותישארי!
חולה עליך!!!
 
דנוווווש../images/Emo24.gif../images/Emo113.gif../images/Emo110.gif

מה נשמע??
זאת רוני
אל תשכחי לקחת את התרופות שלך!
חחחחחח סתם...
לאב יו
 

מ י ד נ ה

New member
חחחחח

טיפשה אני לא שוכחת אני לא כל כךךךךךךך מטומטמת...... לוב יו!!!!!!!!!!!!!!
 

ט2לולה

New member
דנהההה../images/Emo99.gif../images/Emo80.gif

פיגיייייייייי את יודעת שיש במרץ 2008 יום שישי ה-13?!?!?
ברוכה הבאה לפורוםםםםםםםםם
 
למעלה