שלום לכווווווולם! לכל המושלמים שחשבו שאני באה רק למפגשים.... אז אני לא!!! הנה אני... כותבת כאן בפורום שלכם... נו ניחשתם כבר ???? נכוןןן! זאת דנה'לה מידנה'לה!!!!!!!!!1 לוב יו אולללללללללללללללללל שלחו תגובות!!!!!!!!