שלום ליושבי הפורום

בטי בם

New member
שלום ליושבי הפורום

יש לי כבר הרבה זמן תחושה ש"אני לא בנויה לזוגיות". אני יודעת שאם תהיה לי זוגיות טובה יהיה לי טוב אבל איכשהו בתוך תוכי אנימרגישה שמשהו חסום שם, מזמן כלשהו בתחילת החיים או בחיים קודמים. אני עושה הרבה עבודה על מנת לזמן לחיי זוגיות טובה. מה עלי לראות, מה עלי לדעת, על מנת לאפשר לזוגיות טובה ומספקת לקרות בחיי? ושאלה נוספת: מה יכול לעזור לי בקשר לאבא של ילדתי? קשה לי איתו מאד והייתי רוצה לשנות זאת.
 

chenby

New member
היי בטי

אולי תעשי את ההפך - במקום לעשות הרבה עבודה - תרפי, במקום להאמין לרגשות שלך- שאת חסומה בעניין הזוגי, תשני מחשבה ותרגישי משהו אחר. מה שאנחנו מרגישים, זה מה שנמשוך אלינו, ורגש תמיד מופיע אחרי שאנחנו מפרשים מחשבה שעלתה לנו במיינד.. מחשבה זה רק סיפור, תחליפי סיפור. אגב, לגבי האבא של ילדתך - מה בקשר אליו? מה קשה לך איתו?
 

בטי בם

New member
הי

להאמין או לא- גם כשהייתי בזוגית ארוכה איכשהו היתה תמיד תחושה ש"זה זמני" ש" זה לא מתאים לי". מרגישה שזה הרבה מעבר לאמונה. הרבה אמונות בחיי הצלחתי לשחרר וזו תמיד שבה אלי בהפוכה. אני לא מאד מתאמצת עבור זוגיות, יודעת להרפות אבל משהו שם לא נינוח, לא מאמין, איך אמר לי מישהו גרוש השבוע "אני מציאותי" ואני תמיד "מציאותית" ויודעת שסופי תמיד לבד. בקשר לאבא של ילדתי: קשה לי כל ההתנהלות מולו. קשה לי מי שהוא, קשה לי להתייחס אליו כאל בן אדם , קשה לי לדבר אליו בכבוד, קשה לי לבקש ממנו את מה שמגיע (למשל השתתפות כלכלית בגידול הילדה היום כשהוא כבר מתפרנס קצת). הוא לא לגמרי נורמטיבי, אבל גם לא לגמרי לא, אך גבולי מהרבה בחינות, מתפקד היום אבל הרבה שנים לא תיפקד. קשה לי לסמוך עליו- יודעת שרוצה את טובתה כמוני רק לא בוגר ואראי.
 

chenby

New member
אוקי

לגבי הפסקה הראשונה - אני לא יודעת אם ראית את הסרט הסוד, אבל אם ראית, הם אומרים שם משהו מאוד פשוט. מה שאת מצפה שיקרה, זה אכן מה שיקרה. כלומר, כשאת מאמינה לתחושות ולרגשות שלך (ששוב - תמיד באות אחרי מחשבה ולא לפני) את למעשה שולחת תדר ליקום - אנרגיה.. היקום תמיד מסונכרן עם הרגשות שלנו, כלומר, אם תצפי שמשהו יקרה, הוא יקרה - דומה מושך דומה, כוח המשיכה, וכו'.. כשאת מאמינה שזה זמני, שאת מאמינה שסופך תמיד לבד, היקום יאשר לך תמיד את מה שאת מאמינה בו. כשאת מציאותית.. את הרי קובעת מה המציאות שלך. וכשאת קובעת מה המציאות עבורך, זו באמת המציאות שנגלית לפנייך. אז מה את יכולה לעשות? לספר לעצמך סיפור. פשוט. לספר לעצמך סיפור חדש. אני זוגית, אני מושכת אלי זוגיות בריאה ואוהבת, אני מושכת אליי את הגבר של החיים שלי, אני מושכת אליי זוגיות יציבה וחזקה שתמשך כל חיי, תתחילי מלהצהיר, תמשיכי מלהאמין להצהרות האלה, כשתאמיני להם באמת, זה יופיע בחיים שלך. לגבי האבא אותו דבר.. תספרי כמה "קשה לי" כתבת.. תמשיכי להתמקד בקושי, תמשיכי לקבל קושי, נכון שזה נשמע באוויר וסתמי, אבל זה בדיוק זה. אולי קודם כל תבהירי לעצמך מה את רוצה ממנו באמת, חוץ מעזרה כלכלית - מה את רוצה ממנו, איך את רוצה שתהיה מערכת היחסים ביניכם, איך את רוצה לראות אותו, ברגע שתבהירי לעצמך מה את רוצה, יהיה לך קל להתמקד בזה במקום בקושי. לאן שהולכת תשומת הלב שלנו, לשם הולכת האנרגיה ושם נוצרות התוצאות. אז עכשיו נשאלת השאלה- לאן הולכת תשומת הלב שלך.
 

בטי בם

New member
ביקשתי ביואנרגיה ותקשור

קיבלתי את הסוד? יודעת לראות אותו בעצמי והאמיני לי שאני עושה עבודה עם עצמי. את הסוד אני לא אוהבת, לדעתי סרט בעייתי מאד מהרבה בחינות, שיספרו את זה לסודנים בחבל דארפור שנרצחים כל יום. לא שאני חושבת שהקשיים שלי לא תלויים בי בשום אופן, ולא שאני נמנעת מלקחת אחריות, אני פשוט נוטה לקחת בחשבון שיש עוד פרטים שמשפיעים עלי שאולי אני לא מודעת אליהם. אם הייתי מספרת לך שאבא של בתי למשל אושפז בכפיה כמה פעמים, עדיין היית אומרת אותו דבר? אולי לא. במקרה שלי זה במקרה (ממש במקרה) לא נכון אבל מכירה מקרים שזה נכון. המהירות שבה נאמר למישהו: תדמיין את עצמך בבית חוף על הקריביים שוכב על מיליון דולר, לא קשורה למציאות של החיים של רובנו. זה נחמד ההפניות האלה, אבל לראות סרטים אני יודעת לבד.
 

chenby

New member
אוקי , סליחה

שהשקעתי מזמני לכתוב לך.. כנראה שזה מובן מאליו לכמה אנשים.
 

בטי בם

New member
אני מתנצלת אם

התגובה שלי היתה חריפה, כנראה שהגזמתי. אני באמת מעריכה את הרצון שלך לעזור, זה דווקא לא מובן מאליו- אבל באמת שנכנסתי לפורום "ביואנרגיה" מתוך כוונה, אם הייתי מעוניינת הייתי נכנסת לפורום "הסוד". אגב "הסוד" אם כבר אני מעדיפה את "העבודה", נראה לי קצת יותר קשור לחיים האמיתיים.
 

chenby

New member
העניין הוא

שגם ההודעה הראשונה שלי היתה בדיוק אותו דבר רק שלא השתמשתי במילה "הסוד" יכול להיות שאם לא הייתי מעלה את שם הסרט, היית מגיבה להודעה בצורה אחרת.. אולי המילה הסוד פשוט מביאה לך התנגדות. זה לא משנה מה את מעדיפה לשמוע- את לא יכולה לשלוט בתגובות של אנשים..רק בשלך.. מה שאת כן יכולה לעשות זה לבדוק אולי יש לך משהו לקבל מזה.. כי מה שקשור לחיים האמיתיים זה מה שאת מחליטה שקשור - וזה גם הסוד וגם ביירון קייטי וגם אנתוני רובינס וגם דיפאק צ'ופרה וסטיבן קובי אומרים ועוד הרבה אחרים כמובן (גם אני) .. המציאות סובייקטיבית תמיד. זה שרצית תקשור וקיבלת אותי, אולי זה דווקא היה מדוייק, כי זה מה שקרה.. אני ממליצה לך לקרוא את ההודעה ההיא שוב, בלי המשפט הראשון.. תדמייני שביירון קייטי אומרת את זה ולא הסוד.. לסוד אין מונופול על החשיבה.. גם לא לביירון או האחרים.. תקבלי את המסר ולא את העטיפה.. אם את רוצה כמובן.
 

Swicca

New member
היי בטי

ושלום לשאר אנשי הפורום(מכיוון שזו הפעם הראשונה שאני כותב פה). אין לי ממש מושג בביו אנרגיה(אני בדרך כלל בפורום מאגיה) אך עיצה יש בכל זאת. :) ממה שכתבת אני מסיק שאת מבזבזת את רוב זמנך בניתוח סיטואציות וחשיבה קדימה. לדעתי זה לא רע בכלל אבל אם תעשי את זה יותר מידי את תפספסי משהו מאוד חשוב. המשהו הזה הוא אותו הרגע, שאת לא נהנית ממנו בגלל שאת עסוקה ב"מה יהיה ומה קרה ומה יקרה". אולי משם נובע חוסר הסיפוק. הייתי ממליץ לך לשלב קצת סיפוק אישי מלחיות גם בהווה. אני חושב שברגע שתעריכי את מה שטוב עכשיו אז כל הטוב שאמור להגיע מאוחר יותר יגיע הרבה יותר מהר ובספונטניות אפילו. ברגע שאנחנו מחפשים "סימנים" שאומרים שמישהו מתאים לנו, שמישהו לא, או כל דבר אחר.. אנחנו מחפשים עם ההגיון. ההגיון לא תמיד יוביל אותך לחפש בכיוון הנכון. בגלל זה, אנחנו לעיתים כל כך עסוקים בלחפש את הדבר הלא נכון, שאנחנו מפספסים את "ה"דבר כי הסתכלנו לכיוון ההפוך. אז פשוט להרגע ולקחת הכל בקלות. "לחצות את הגשר כשתגיעי אליו" כמו שאומרים. בקשר לאבא, הבעיה נראית לי פשוטה למדי. למרות חוסר הרצינות בעבר... עכשיו הוא שונה. למרות שאין לך אמונה בו... עדיין יש סיכוי שהוא השתנה. הטריק הוא, לתת לו אחריות מצומצת ובעלת משקל קטן בחייך בשביל לראות איך הוא מתמודד איתה ולמדוד את גודל השינוי שהוא עבר מתקופת העבר. במידה והוא מתמודד עם האחריות המוצגת, עד כמה שהיא מינימלית, אולי אין טעם בכל המחשבות ואפשר בכל זאת לקבל ממנו משהו ולדעת שהוא יבצע את המשימות שלפניו. מאחל לך כל טוב ובהצלחה! :)
 

בטי בם

New member
תודה רבה לך

הדברים שאתה אומר פוגעים בול, בעיקר לגבי עניין התיכנונים קדימה וההווה.
 
למעלה