שלום לחגית ולכל חברי הפורום

sun25

New member
שלום לחגית ולכל חברי הפורום

אני מרגישה שחיי הנישואים שלי נפלים למטה מהר מאוד ואני נשואה רק חצי שנה... אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל... אולי טעיתי שהתחתנתי
 
אולי . גם אם כן את יכולה לא לחזור על הטעות

ולבדוק מה את רוצה, מה חסר כיום בחייך כדי להיות שמחה. אפשר לעשות עבודה עם בן הזוג או בלעדיו, חבל להתחיל חיים זוגיים במקום כזה אבל יש אפשרות לשינוי אם רק תרצי בכך.
 
זה שטויות.

הרבה זוגות מרגישים ב``דאון`` זמן קצר לאחר החתונה. רואים שלא הכל ורוד, וחסכים מהחברות עולים. את צריכה להתבייט על המטרה שזה אומר בעלך, ולהחליט שאיתו את רוצה להזדקן. שרק הוא בחייך! מצב כזה יגרום לך (ולו, אם תדברי איתו ע``ז) לנסות להסתדר איתו. להבין, לסלוח ולעשות לשני רק טוב! חיי נישואין מצריכים השקעה! אין מה לעשות.. זה עול! זה לא קל.. אבל תאמיני לי שזה שווה. יש תמורה להשקעה. ברור שאני לא מדבר על מצבים חריגים שדורשים גט, אך הקלות הבילתי ניסבלת של הגירושים נותנת מחשבות (לכולנו) שאחרי כל משבר קצת יותר עמוק מהרגיל לחשוב ``יאלה! למה שאני אסבול?? `` ולא לנסות לחשוב איך מצב כזה לא יישנה שוב וזאת ע``י השקעה! כל מנכ``ל היה פעם עובד זוטר, אז צריך לעבוד קשה. אל תחשבי על זה. גוד לאק.
 

sun25

New member
תודה לכם

על התגובות, לב צהוב אתה צודק ב100%, אני מסכימה איתך שחיי נישואים זה השקעה אין סופית ואני מוכנה לקבל את זה ומקבלת את זה בהבנה ובאהבה, אבל מה קורה כאשר רק אותי זה מטריד והבעל כל יום לא בבית, עם התעסוקות שלו (משחק כדורסל, טרקטרונים...) ועד שהוא בבית אנחנו יושבים בערב ורואים טלויזיה ובזה מסתכם הבילוי שלנו... כבר שכחתי מה כיף לעשות ביחד...
 
לא יודע למה, אבל לרוב זה תמיד נראה

שלאשה יותר אכפת מהבית, בו בזמן שהבעל אפאטי לזוגיות. צריך לשאול פסיכולוג למה זה ככה.. בעלך לא עובד? אולי תגידי לו שאני מזמין אותו למשחק כדורסל? (-; טרקטורונים?? למה מה הוא בן 19? טוב, תמיד הגברים יותר ילדותיים.. את מצידך צריכה לדבר איתו. להגיד לו שלא אכפת לך שהוא יהיה בטרקטורון, ושישחק כדורסל. אבל עם גבול. שייקבע שעות להנאות האלה, ושהוא צריך להבין שהוא הקים משפחה, ושיש עציץ בבית שצריך להשקות אותו.. מה יהיה שיהיו ילדים? (את זה אל תשאלי אותו כי אז הוא יגיד כשיהיה ילדים אז... בלה בלה, וכך הוא דחה אותך). גם אני כשהתחתנתי הייתי המון בהנאות שלי. כי זה גם סוג של בריחה מהמציאות שזהו ``נתקעת לכל החיים`` . אתה נשוי, וזהו. וצריך לדעת לשלב בין שני הדברים, ואת מצידך תתני לו מרחב כשהוא בהנאותיו.
 

sun25

New member
זה נכון

לנו הנשים יותר אכפת אבל זה מעבר לזה, בעלי לא בן 19, בן 27 נושק ל28, מנכ"ל חברה בכירה, חוזר כל ערב ב19:00. אני מפרגנת לבילויים וליציאות, אבל צריך לשים גול והוא לא שם. ושדיברתי עכשיו זה יצא כאילו אני הרעה ואני לא נותנת לו לחייות... הוא צריך ללמוד לשלב בין שני הדברים והוא לא יודע והאמת שהוא לא מבין שהוא עושה משהו לא בסדר אז ברור שלא תהייה כאן למידה.
 
אז את צריכה להדגיש

שאת רוצה שהוא יהנה, כי גם את נהנית שכייף לו, ושאת יודעת שהוא עובד קשה, אבל עם טעם! א``א לפתור את זה במריבה. תשבו על כוס קפה, ותבהירו ת`מצב. אולי תדברו על מס` ימים בשבוע? תחפשו פתרונות שיהיו הגיוניים ל2 הצדדים.
 
חיי הנישואים שלי נופלים למטה

לא להיבהל. בשלב זה לא הייתי מעלה את השאלה אם טעית שהתחתנת. אז משהו השתבש או יש משבר, או קיי, שתפי אותו על איך את מרגישה. על הדאגה שלך. מה יש לו לשתף, פשוט דברו על זה. יתכן ויעלו דברים שגרמו למצב הקיים ואז לשקול מה עושים עם זה. חשוב לזכור. נישואין דומים לעסק שהקמנו, אם לא נשקיע בו, אם נבהל ממכשול שעולה, אם על כל בעייה שתעלה הדבר הראשון שנעלה בדעתנו הוא לסגור את העסק- הצלחת העסק מוטלת בספק. אז קדימה ושיהיה בהצלחה.
 

sun25

New member
תודה חיליק

ישבתי איתו לשיחה ואמרתי לו כמה אני מתגעגעת אליו ושהוא חסר ואני מרגישה לבד ובמקום לקבל הבנה קיבלתי רק הטחות וצעקות וקללות. באמת שעשיתי הכל אני נגד גירושים אבל זהו. כמה הוא יכול להשפיל אותי? תודה אבל נראה לי שזה חסר סיכוי.
 
חיי הנישואים שלי נופלים למטה

נראה כי את עושה כמיטב יכולתך והוא עובר את הגבולות שאת הצבת לעצמך. בכל מקרה, השאלה היא: כמה אני יכולה או מסכימה להיות עוד מושפלת ? ולא כמה הוא יכול להשפיל אותי ?. המון הצלחה בכל אשר תבחרי. אם יש לך שאלה כלשהיא, אשמח לעזור.
 

sun25

New member
תודה לך

אני באמת לא רוצה לוותר על הזוגיות שלי, אני מושפלת כבר ברמות שאני לא מאמינה שהסכמתי אי פעם אבל אני עדיין לא בטוחה שאני מוכנה לוותר על הנישואים שלנו. איך אפשר לומר, לבקש, להגיד שנלך לייעוץ?
 
חיי הנישואים שלי נופלים למטהו

עוד נסיון לא יכול להזיק ולבטח הוא יעמיד אותך עם תובנות נוספות. שכנעי אותו שאת רוצה מבחינתך לעשות כל מאמץ לשקם את מערכת הנישואין ואת מבקשת את עזרתו. העזרה היא בכך שתלכו לייעוץ. יתכן והוא יתנגד, את לא מוותרת והולכת בשלב הראשון לבד. בהצלחה.
 
קשה להיות במקום הזה.

ישנה ציפיה אחרי נישואין לשמחה של ביחד והנאה מהזוגיות וכאשר זה אינו קורה מרגישים אכזבה גדולה. איני מסכימה עם מה שנאמר שזה "ככה בשנת הנישואין הראשונה..." יכולים להיות קשיים לכל זוג אבל מה שאת מתארת זה משהו שראוי התייחסות מיידית. אני מציעה לך ללכת ליעוץ לבדך. תבררי את המקום בו את נמצאת ותחקרי את מקורות הקושי. אחרי שתדעי תמשיכי. אולי זה משבר קטן ואולי נכנסת לא בשלה לנישואין ולזוגיות הזו.
 
למעלה