שלום כיתה א

שלום כיתה א

ילקוט ורוד(של פוקה
) קלמר ורוד תואם שבע חולצות עם סמל בית ספר מספריים דבק עפרונות מחברת שורה מחברת חשבון מחברת אנגלית מחק מחדד יומן קופסא ורודה לאוכל סנדוויץ תפוח מחר היא תלבש את החולצה הורודה, תקח את התיק הורוד שבתוכו קלמר ורוד וקופסת אוכל ורודה,מחברות עטופות בעטיפה ורודה ויומן,איך לא? ורוד כמובן ואנחנו נלווה אותה בפעם הראשונה לבית ספר, את הפספוסה הזאת שרק אתמול ניגמלה מטיטול ורק לפני מצמוץ וחצי עוד הייתה צמודה לי לציצי. היא עולה לכיתה א מחר, הילדה הקטנה שלי, התינוקת שלי, הגוזל שלי גדולה מחר באופן רשמי. ממחר לא עוד ילדת גן ממחר התמודדויות חדשות ילדים חדשים שיעורי בית צלצול (וגם חדר המנהלת,שיחות הורים,תעודות,זימונים...) יפה שלי,נשמה קטנה שלי, יוצאת מחר לדרך חדשה ומה אאחל לך בתחילתה של דרך חדשה? תשמרי על החיוך המקסים שלך ילדה שלי, בתוך גוש הבטון הענק הזה. תאמיני בעצמך ילדה שלי, כי אין עוד כמוך אף אחת , תיהי חברה טובה לחברותיך ואל תוותרי על עצמך. תשמרי על הסקרנות המדהימה שלך, היא תרים אותך גבוה תמיד תקשיבי לליבך, כי את ואני יודעות שאת יודעת מה הכי נכון בשבילך. גדלת כל כך,גוזל קטן שלי עוד קצת פתחת את הכנפיים ואני מחר משחררת עוד קצת את היד( ותאמיני לי קטנה שלי,שזה ממש ממש לא קל). תפרסי זוג כנפיים ותמריאי הכי גבוה שתרצי, ואם תיפלי קצת לפעמים, או שקצת תתעייפי, לא נורא,תמיד אפשר לקום, אל תשכחי. סומכת עלייך. מי מתרגשת יותר? את או אני? לא ברור
שיהיה בהצלחה יפה שלי אוהבת אותך עד השמיים ועד בתוך האדמה מסביב לקשת ובין העננים אל תוך החלל החיצון עד לאחרון הכוכבים
אמא שיהיה בהצלחה ליפה שלי ולכל הפספוסים הקטנים ולכל ההורים המתרגשים שצועדים מחר בפעם הראשונה לבית הספר.
 
שלום כתה א

אין לי ספק שהמתרגשים העיקריים הם ההורים.הקטנה שלי כבר עולה לכתה ג. לא להאמין איך שהזמן טס. איזה הבדל בהתארגנות שלי השנה.מה שלקח לי שעות להחליט מה ואיפה לקנות בשנתיים הקודמות הסתכם השנה בקניות של עשר דקות!כל הספרים לפי הרשימה. הציוד ברובו נשאר משנה שעברה.גם לעטוף לקח לנו עשר דקות.עכשיו צריך לקוות שלא יקבלו יותר מדי שעורים כי משנה שעברה אני כבר לא עוזרת.זה התפקיד שלה.באחריותה .אז שוב לכל הילדים הגוזלים המון בהצלחה.
 
ולא רק ../images/Emo13.gif

גם לכל העולים כיתה לכל הנכנסים לחטיבה... לתיכוניסטים שלנו.... למורים ולמורות המון אורך רוח סבלנות ערכיות והצלחה!
עוף גוזל חתוך את השמים....
 

d a n i e l s 5

New member
חייכת אותי :)))

העלית גם זכרונות מהעבר...... יכולה להגיד לך בוודאות....שאנחנו (ההורים) התרגשנו יותר..... שלב חדש בחיים . כתבת יפה , אהבתי שיהיה לכם בהצלחה
 
שלום כיתה י"ב

לפני יומים..עליתי איתו לאוטובוס הנער הוציא כרטיסיה נוער.. הנהג שואל"..בן כמה אתה?"..הוא עונה "17 וחצי" הנהג לא מתרצה..מבקש ממנו ת"ז אני מאחוריו.."זה בסדר אני מאשרת..אני אמא שלו".. הנהג מסתכל.."גברת תוציאי גם את ת"ז"..אל תעבדי עליי.. יש דברים שאם לא היתי חווה אותם יום יום.. היתי חושבת שהחיים עובדים גם עליי.. יש לי נער ב"י'ב נערה בי'..מגמת אומנות..
 

mali111

New member
גרמת לי לבכות

הגדולה שלי עולה מחר לכיתה ו', אבל הקטנה, כמו שלך, לכיתה א'. גם אצלנו הכל ורוד (רק שלנו תיק של בלום ממועדון וינגס ולא פוקה). כל כך יפה כתבת, כל כך מרגש, כל כך נכון. תודה!! בהצלחה לך, לקטנה שלך, לי, לקטנות שלי ולכולם. תודה על הדברים היפים והמרגשים כבר אמרתי...?
 
למעלה