שלום כולן!! - אפשר להיכנס ?

pilpilonettt

New member
שלום כולן!! - אפשר להיכנס ?

אני PILPILONET
, שבוע 8 עם 3 בועות בבטן ואחרי לילה מלא דמעות , היה לי אתמול דימום טרי עם קרישי דם שיצאו מהערב עד הבוקר, בUS ראו את כולם וכולם טפו טפו טפו בסדר. אני כל כך מפחדת - מישהי יודעת מה זה אומר? יש כאן עוד מישהי עם שלישייה ? (אני אצטרך לעבור דילול - גם לזה אשמח לדבר/להתכתב עם מישהי שעוברת את זה גם כן) דרך אגב - גם מזריקה קלקסן + קרטייה פעם ביום מצטרפת אליכן בחשש גדול ומקווה שכולנו נצא עם ידיים מלאות בעוד גג 9 חודשים מהיום.
 

מקפצת

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo24.gif

גם אני עם שלישיה את מוזמנת לשאול ו/או לשלוח מסר. בהצלחה!
 

alina82

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo13.gif

שיהיה לך הריון קל. אני עברתי דילול בשבוע 12 מרביעייה לתאומים. את מוזמנת לשאול אותי שאלות פה או לשלוח מסר. בהצלחה.
 

ניק ישן

New member
ברוכה הבאה.

אנחנו בשבוע 10+5 עם שלישייה ושבוע הבא צפויים לעבור דילול. באולטראסאונד מרגש שנערך לפני כשבוע נראו שלושה עוברים בריאים מה שעושה את ההחלטה להפחתה יותר קשה, אבל אנחנו מאמינים שהסיכון מבחינתנו להשאיר את השלישייה גבוה יותר מהסיכון שגורמת ההפחתה. אנחנו אמנם מזריקים הפרן פעמיים ביום, אבל אני מניח שמדובר באותו הרעיון כמו קלקסן (מדלל דם). לפחות מהשבוע וחצי שאני פה, אני יכול לספר לך שאת נמצאת בחברה טובה
. אני בעצמי לומד כלכך הרבה דברים חדשים פה בפורום, שלפעמים תוך כדי שיחה עם האישה היא טוענת שאני מנסח ומבין את הדברים כלכך טוב, שאפשר לחשוב שאני זה שנמצא בהריון
. שיהיה לכולנו במזל, ומי ייתן ובמהלך תשעת החודשים הקרובים כל חברות (וחברי) הפורום יזכו להיות הורים עם ידיים מלאות.
 

pilpilonettt

New member
אם כך תיקון - שלום לכולן ולכולם!!!

איזה כיף (ואני חייבת גם לציין מרגיע) לפגוש את כולכם (התפלאתי שגם גברים נמצאים כאן - זה נחמד לדעת. מרגיע כוונתי שרובכן עברתן הפחתה ואתן עדיין כאן - חוץ מ"מקפצת" שנשארה עם שלישייה - מה הסיבה שהחלטת להחזיק שלישייה? הרופא תומך בהחלטה? כי שלי אפילו לא שאל אותי .... פשוט הכריז שנטפל בזה בפגישה הבאה.... כרגע אני לא רוצה להעמיס שאלות, יש כל כך הרבה אבל אני מרגישה שאני חייבת להירגע מעט אחרי אתמול - היה לי כל כך קשה עם הרעיון שאיבדתי את ההריון .... כרגע הדימום נעלם (רק נותרו שרידים של "חוטים" בורדו וחום בניגוב (מקווה שאף אחד כאן לא עם קיבה רגישה - אלו התיאורים ואין מה לעשות - נכון?!
) מחזיקה אצבעות לכולנו שנעבור את התקופה הזו בשלום ונצא עם ידיים הכי מלאות שאפשר , בריאים ומאושרים!!! אמן. ל"ניק ישן" - וואוו - תכלס כיף לכם שאתם כבר "גומרים עם זה שבוע הבא" ועוברים שלב - שיהיה המון בהצלחה, שיעבור בלי כאבים בכלל ותקין ושתוכל לייעץ אחר כך לבאות בתור מתוך מקום מרגיע ושלו. אמן. בהצלחה לכולנו !
 
למעלה