השנייה מנצר האחמיות
New member
שלום כולם
בשעה טובה (!) נזכרתי בסיסמא של השם משתמש. האנשים פה אומנם לא מוכרים, אבל אני משערת שיש משהו ביתי ומוכר כאן. נוית, נהיית כחולה אה? מזל טוב
איתמר, אתה בטח כבר לא מכיר אותי.. מזל טוב גם. שיהיה ב"הצלחה, אפילו אם אני בדיילי ענק. אז מה שלומכם? איך הפורום? מסתדר? אני ממש שמחה וממש כיף לי לראות שהוא פורח. מרגש ממש.. אחרי הכל, חינוך שלי, לא?! [וחסר למי שיאמר לא! אחח, איזה כיף להיות ישן..] אני מצטערת שאני באה רק כשאני צריכה משהו, אבל.. האתר של בני עקיבא כהרגלו לא נפתח, ואני חייבת לדעת, מה התאריך של מחנה הרא"ה מחוז חיפה השנה? ועם איזה מחוזות? [זה ממש חיים ומוות.. באמת!] די, איזה מוזר זה לראות את השם שלי כאן. תפוז זה מין נקודה רחוקה בעבר, אבל בניגוד למה שחשבתי, זה נחמד לפעמים לחזור. אני ממש אשמח ואודה לכל מי שיוכל לפתור לי את הבעיה הזו.
בדרך גם תגידו לאתר בני עקיבא שיסדרו אותו. תודה רבה חבר'ה! שבת שלום, עם מלא אור ושמחה וקדושה אמיתית, שאחר כך תמשיך לנו בכל השבוע, בעז"ה. רוני [אגב, מה זה השידרוג הזה בתפוז?! וואו, שנות האלפיים ממש מורגשות כאן.. ועדיין פותחים פורומים על כל שטות. בכל אופן, נדמה לי שבזמני השיא היה "פורום איסוף מפיות", היה משהו יותר טוב מזה?..]
בשעה טובה (!) נזכרתי בסיסמא של השם משתמש. האנשים פה אומנם לא מוכרים, אבל אני משערת שיש משהו ביתי ומוכר כאן. נוית, נהיית כחולה אה? מזל טוב