שלום כולם

שלום כולם

בשעה טובה (!) נזכרתי בסיסמא של השם משתמש. האנשים פה אומנם לא מוכרים, אבל אני משערת שיש משהו ביתי ומוכר כאן. נוית, נהיית כחולה אה? מזל טוב :) איתמר, אתה בטח כבר לא מכיר אותי.. מזל טוב גם. שיהיה ב"הצלחה, אפילו אם אני בדיילי ענק. אז מה שלומכם? איך הפורום? מסתדר? אני ממש שמחה וממש כיף לי לראות שהוא פורח. מרגש ממש.. אחרי הכל, חינוך שלי, לא?! [וחסר למי שיאמר לא! אחח, איזה כיף להיות ישן..] אני מצטערת שאני באה רק כשאני צריכה משהו, אבל.. האתר של בני עקיבא כהרגלו לא נפתח, ואני חייבת לדעת, מה התאריך של מחנה הרא"ה מחוז חיפה השנה? ועם איזה מחוזות? [זה ממש חיים ומוות.. באמת!] די, איזה מוזר זה לראות את השם שלי כאן. תפוז זה מין נקודה רחוקה בעבר, אבל בניגוד למה שחשבתי, זה נחמד לפעמים לחזור. אני ממש אשמח ואודה לכל מי שיוכל לפתור לי את הבעיה הזו. :) בדרך גם תגידו לאתר בני עקיבא שיסדרו אותו. תודה רבה חבר'ה! שבת שלום, עם מלא אור ושמחה וקדושה אמיתית, שאחר כך תמשיך לנו בכל השבוע, בעז"ה. רוני [אגב, מה זה השידרוג הזה בתפוז?! וואו, שנות האלפיים ממש מורגשות כאן.. ועדיין פותחים פורומים על כל שטות. בכל אופן, נדמה לי שבזמני השיא היה "פורום איסוף מפיות", היה משהו יותר טוב מזה?..]
 
שלום שלום, ברור שנאי זוכר אותך

מה השאלה בכלל לא היית כאן כזה מזמן... איך אפשר לשכוח את כל הריבים שלנו?.... ברוכה השבה הנה הזמני מחנות
פתאום נזכרת בסיסמא?
 
וואלה, היינו רבים?

טוב.. אני בטוחה שזה לא היה רציני, אם אני זוכרת אותך לטובה :) [כן, יש כאלה שאני מעדיפה לא לזכור..] האמת היא שנזכרתי בה מזמן, אבל אני בקושי על המחשב והמדריכה שלי לשעבר לשעבר לשעבר [וואו כמה זמן לא היתה לי מדריכה! שנתיים+] ביקשה ממני לבדוק לאיזה מחנה אני יוצאת, מתי איפה ועם איזה מחוזות.. אז אני כמו תמיד לא יכולה לומר לא.. לחזור? הממ.. במעט זמן שיש לי לשבת על המחשב.. עוד מעט חופש גדול.. בקיצור, נתראה בשמחות.
 
רוןןןןןן

חשבתי עלייך שלשום!!! וואייי איזה כיף לראותותך..
טוב, אני רואה שאיתמר העלה את זה, אז.. יופי. תקפצי לפה יותר!!!
 
למעלה