שלום כולם!

Freedom Inside

New member
שלום כולם!

חשבתי להכיר את עצמי :)

קוראים לי מוריה, אני בת 25
כבר בערך שנתיים אני רושמת את החלומות שלי וזוכרת יותר ויותר לאחרונה... כבר התרגלתי לזכור הכל כשאני מתעוררת (אלא אם אני מתמסטלת יום לפני ואז אני לא זוכרת כלום
)

היה לי היום חלום צלול, אני חושבת שהוא השלישי במספר...
אני זוכרת את הפעם הראשונה שחלמתי חלום צלול... ממש ניסיתי לחלום צלול ורציתי את זה. זה היה לפני שנה אולי..
ישנתי ומישהי דיברה אלי, ביקשה ממני משהו, ותוך כדי הבנתי שהיא רוצה שאני אתן לה 10 דקות מההפסקה שלי (בעבודה) ואמרתי לה "מה?.. לא... אני לא יכולה לתת לך 10 דקות מההפסקה שלי... זה לא לגיטימי לבקש כזה דבר בכלל..." ואז... "רגע.. מי את?"
ואז הייתי ישובה בכסא מחשב שלי וראיתי מישהי שנראית כמוני יוצאת מהדלת... ואמרתי לעצמי "או מיי גאד, אני הוזה!!!" והייתי בטוחההה שאני ערה והוזה, ואז התעוררתי, אז אמרתי לעצמי שאני חייבת לחזור לישון כי זה היה כל כך מגניב
אז חזרתי לישון, וישר הייתי בחלום צלול, יצאתי מהבית שלי וידעתי שאני חולמת והייתי כל כך שמחה שאני בחלום צלול
והכניסה לבניין שלי נראתה שונה, וכשיצאתי החוצה נכנס פנימה ילד עם עיניים מוזרות... כאילו מצולקות... נראה כאילו הוא עבר הרבה כאב.. אבל לא התייחסתי לזה בחלום..
יצאתי מהבניין והדבר הראשון שעשיתי זה לעוף באוויר
הכי כיף

אבל הצלחתי רק לעוף למעלה ולא קדימה ואחורה... וכשהייתי ממש למעלה ראיתי באופק מן הילה כתומה כזאת, כאילו יש שריפה ברחובות שמעבר לאופק... וזה קצת הדאיג אותי.
ואז החלטתי לחזור לרצפה ולנסות ללכת... אבל לא הצלחתי לדמיין איך זה ירגיש לגעת ברצפה, והזזתי את כפות הרגליים שלי במציאות, והתעוררתי..

אז כמו שכבר כתבתי היום היה לי עוד חלום צלול, באופן מאוד מפתיע.. בכלל חשבתי שאולי יהיה חכם יותר לקום מהמיטה, אבל חזרתי לישון והיה לי חלום ארוך ממש ומדהים וכיפי...
אז החלטתי שאני צריכה למצוא עוד אנשים שמתעניינים בנושא כמוני כי זה בערך הדבר שהכי מלהיב אותי כרגע...
כמו כן, החלטתי להתחיל לצלם יומן וידאו של החלומות שלי... כדי שיהיה לי יותר קל לזכור... אז זה ביוטוב, אם מישהו רוצה לראות.

זהו,
תודה ושלום והיי ואני שמחה שאתם פה
 

Freedom Inside

New member
עוד משהו שרציתי להוסיף

משהו ממש מוזר שקורה לי לאחרונה...
גם בחלום הצלול שהיה לי היום וגם בחלום אחר מאוד מגניב וחי שהיה לי לפני כמה ימים
התעוררתי ויד ימין שלי הייתה רדומה...
מוזר ממש. לא ישנתי בתנוחה דפוקה או משהו

מישהו חווה כזה דבר?
 

Freedom Inside

New member
חשוב להוסיף

יש לי פגיעה עצבנית ביד ימין... באגודל ובאצבע חסרה לי תחושה... כשאני מתעוררת, החלק שכן תקין מרגיש רדום.
 

ravehor

New member
את בטוחה שלא שכבת על היד?

נסי לשים לב בפעם הבאה.
בכל מקרה, בהתחשב בהודעה שהוספת זה נשמע עניין שכדאי לגשת איתו לנוירולוג.
 

אל על2

New member
שיתוק שינה

שיתוק שינה הוא מצב בו המוח משתק את הגוף כשאת חולמת
(את לא יכולה להזיז את הגוף במציאות)
כשאת חולמת המוח משתק את הגוף כדי שלא תעשי את הפעולות שאת עושה בחלום במציאות
לפעמים כשמתעוררים אפשר להרגיש שאת לא יכולה להזיז איברים מסויימים
או את כל הגוף לפעמים.. אבל זה עובר ואת יכולה גם להתנגד לשיתוק בכך שאת מזיזה את הגוף שלך
 

Freedom Inside

New member
אני לא מדברת על זה

אני מדברת על זה שיד שלי נרדמה, כמו כשאתה יושב לא נוח במשך הרבה זמן ונחסם לך הדם לאיזור מסוים אז אתה מתחיל להרגיש שהוא רדום ומעקצץ...
 

אל על2

New member
היי! :)

שלום,
אני אל על2 (אף אחד לא יודע את שמי..חחח)

כל הכבוד את בשלב מתקדם!
ברוכה הבאה לפורום חלומות צלולים
אם את רוצה שאני אסביר לך על בדיקות מציאות,טכניקות ועוד דברים
פשוט תשאלי למרות שנראה לי כבר שאת יודעת על חלומות צלולים..
ואם את יכולה כשיהיה לך את יומן הוידאו תשלחי לנו את הקישור :)

ותקפידי לעשות בדיקת מציאות ולכתוב את החלומות שלך!! אלו דברים בסיסיים אם את רוצה להגיע לחלום צלול! :)

זהו,
תודה ושלום והיי אני שמח שאת פה :)
בהצלחה :)
 
ברוכה הבאה


היי מוריה, ברוכה הבאה לפורום :)
חלום צלול שלישי זה כבר הרבה, ועדיין יש עוד כל כך הרבה לחוות בעולם הזה. אפילו הדברים הכי בסיסיים כמו איכות התעופה משתפרים ללא הכר עם אימון.

בנוגע לעניין עם היד הרדומה- ממש לא הייתי נלחץ מזה, ולא הייתי ממהר לנוירולוג. אם את לא מרגישה נזק תפקודי וזה מקרה יחיד אני לא רואה מה הוא יוכל לעשות עבורך.
אולי ישנת על היד ואז הסתובבת, או שאלו שאריות מהשלב ההיפנופומפי (השלב ההזייתי שאחרי החלום, בינו לבין היקיצה) למרות שלא שמעתי על משהו דומה.
באמת שאין מה להיכנס מזה לסרטים לדעתי.

אגב, יומן החלומות שלך מאוד מפורט.. זיכרון החלומות שלך טוב מאוד בצורה יוצאת דופן.
אני חייב לשאול- של כמה זמן את מקליטה? ההבדל בתסרוקות די קיצוני, אבל העלית אותם במרווח של יום בודד זה מזה.

שוב- ברוכה הבאה. כמו שאמרת, כיף לפגוש עוד אנשים שמתעניינים בנושא המרתק הזה. מקווה לשמוע על עוד חלומות :)
 

Freedom Inside

New member


תודה על התגובה הזאת! ^_^
כיף לשמוע שהתיאורים שלי מפורטים...
השוני בשיער זה פשוט עם ובלי קוקו... או עם ובלי סרט לשיער... :) יהיו עוד הרבה וריאציות כנראה בעתיד..
 

וולפהרט

New member
הי מוריה

ברוכה הבאה:)
אני בת-חן, די ותיקה פה
גם לי קרתה חוויה דומה עם היד כמה פעמים, אבל נראה לי גם שזה לא משהו שצריך להלחץ ממנו. נרדם, מתעורר, ממשיכים הלאה.
היתה לי גם חוויה מפחידה אחת שבה קמתי והזזתי את היד ונבהלתי לגלות שהיא לא איפה שחשבתי שהיא!
(ישנתי על הגב, חשבתי שהיא קדימה, אבל היא היתה בצד)
היא היתה רדומה באופן קיצוני, ממש משותקת. זה היה ממש מלחיץ הרבצתי איתה הרבה עד שזה הפך לקוצים ובסוף השתחרר.
 

Freedom Inside

New member
ו...

הסתכלתי קצת באתר שלך... ודאם, את מוכשרת!! איזה ציורים מדהימים! הייתי מזמינה חלק מהם לתלות על הקיר.
 
למעלה