Freedom Inside
New member
שלום כולם!
חשבתי להכיר את עצמי
קוראים לי מוריה, אני בת 25
כבר בערך שנתיים אני רושמת את החלומות שלי וזוכרת יותר ויותר לאחרונה... כבר התרגלתי לזכור הכל כשאני מתעוררת (אלא אם אני מתמסטלת יום לפני ואז אני לא זוכרת כלום
)
היה לי היום חלום צלול, אני חושבת שהוא השלישי במספר...
אני זוכרת את הפעם הראשונה שחלמתי חלום צלול... ממש ניסיתי לחלום צלול ורציתי את זה. זה היה לפני שנה אולי..
ישנתי ומישהי דיברה אלי, ביקשה ממני משהו, ותוך כדי הבנתי שהיא רוצה שאני אתן לה 10 דקות מההפסקה שלי (בעבודה) ואמרתי לה "מה?.. לא... אני לא יכולה לתת לך 10 דקות מההפסקה שלי... זה לא לגיטימי לבקש כזה דבר בכלל..." ואז... "רגע.. מי את?"
ואז הייתי ישובה בכסא מחשב שלי וראיתי מישהי שנראית כמוני יוצאת מהדלת... ואמרתי לעצמי "או מיי גאד, אני הוזה!!!" והייתי בטוחההה שאני ערה והוזה, ואז התעוררתי, אז אמרתי לעצמי שאני חייבת לחזור לישון כי זה היה כל כך מגניב
אז חזרתי לישון, וישר הייתי בחלום צלול, יצאתי מהבית שלי וידעתי שאני חולמת והייתי כל כך שמחה שאני בחלום צלול
והכניסה לבניין שלי נראתה שונה, וכשיצאתי החוצה נכנס פנימה ילד עם עיניים מוזרות... כאילו מצולקות... נראה כאילו הוא עבר הרבה כאב.. אבל לא התייחסתי לזה בחלום..
יצאתי מהבניין והדבר הראשון שעשיתי זה לעוף באוויר
הכי כיף
אבל הצלחתי רק לעוף למעלה ולא קדימה ואחורה... וכשהייתי ממש למעלה ראיתי באופק מן הילה כתומה כזאת, כאילו יש שריפה ברחובות שמעבר לאופק... וזה קצת הדאיג אותי.
ואז החלטתי לחזור לרצפה ולנסות ללכת... אבל לא הצלחתי לדמיין איך זה ירגיש לגעת ברצפה, והזזתי את כפות הרגליים שלי במציאות, והתעוררתי..
אז כמו שכבר כתבתי היום היה לי עוד חלום צלול, באופן מאוד מפתיע.. בכלל חשבתי שאולי יהיה חכם יותר לקום מהמיטה, אבל חזרתי לישון והיה לי חלום ארוך ממש ומדהים וכיפי...
אז החלטתי שאני צריכה למצוא עוד אנשים שמתעניינים בנושא כמוני כי זה בערך הדבר שהכי מלהיב אותי כרגע...
כמו כן, החלטתי להתחיל לצלם יומן וידאו של החלומות שלי... כדי שיהיה לי יותר קל לזכור... אז זה ביוטוב, אם מישהו רוצה לראות.
זהו,
תודה ושלום והיי ואני שמחה שאתם פה
חשבתי להכיר את עצמי
קוראים לי מוריה, אני בת 25
כבר בערך שנתיים אני רושמת את החלומות שלי וזוכרת יותר ויותר לאחרונה... כבר התרגלתי לזכור הכל כשאני מתעוררת (אלא אם אני מתמסטלת יום לפני ואז אני לא זוכרת כלום
היה לי היום חלום צלול, אני חושבת שהוא השלישי במספר...
אני זוכרת את הפעם הראשונה שחלמתי חלום צלול... ממש ניסיתי לחלום צלול ורציתי את זה. זה היה לפני שנה אולי..
ישנתי ומישהי דיברה אלי, ביקשה ממני משהו, ותוך כדי הבנתי שהיא רוצה שאני אתן לה 10 דקות מההפסקה שלי (בעבודה) ואמרתי לה "מה?.. לא... אני לא יכולה לתת לך 10 דקות מההפסקה שלי... זה לא לגיטימי לבקש כזה דבר בכלל..." ואז... "רגע.. מי את?"
ואז הייתי ישובה בכסא מחשב שלי וראיתי מישהי שנראית כמוני יוצאת מהדלת... ואמרתי לעצמי "או מיי גאד, אני הוזה!!!" והייתי בטוחההה שאני ערה והוזה, ואז התעוררתי, אז אמרתי לעצמי שאני חייבת לחזור לישון כי זה היה כל כך מגניב
אז חזרתי לישון, וישר הייתי בחלום צלול, יצאתי מהבית שלי וידעתי שאני חולמת והייתי כל כך שמחה שאני בחלום צלול
והכניסה לבניין שלי נראתה שונה, וכשיצאתי החוצה נכנס פנימה ילד עם עיניים מוזרות... כאילו מצולקות... נראה כאילו הוא עבר הרבה כאב.. אבל לא התייחסתי לזה בחלום..
יצאתי מהבניין והדבר הראשון שעשיתי זה לעוף באוויר
אבל הצלחתי רק לעוף למעלה ולא קדימה ואחורה... וכשהייתי ממש למעלה ראיתי באופק מן הילה כתומה כזאת, כאילו יש שריפה ברחובות שמעבר לאופק... וזה קצת הדאיג אותי.
ואז החלטתי לחזור לרצפה ולנסות ללכת... אבל לא הצלחתי לדמיין איך זה ירגיש לגעת ברצפה, והזזתי את כפות הרגליים שלי במציאות, והתעוררתי..
אז כמו שכבר כתבתי היום היה לי עוד חלום צלול, באופן מאוד מפתיע.. בכלל חשבתי שאולי יהיה חכם יותר לקום מהמיטה, אבל חזרתי לישון והיה לי חלום ארוך ממש ומדהים וכיפי...
אז החלטתי שאני צריכה למצוא עוד אנשים שמתעניינים בנושא כמוני כי זה בערך הדבר שהכי מלהיב אותי כרגע...
כמו כן, החלטתי להתחיל לצלם יומן וידאו של החלומות שלי... כדי שיהיה לי יותר קל לזכור... אז זה ביוטוב, אם מישהו רוצה לראות.
זהו,
תודה ושלום והיי ואני שמחה שאתם פה