שלום כולם האם גם אתם מרגישים לאחרונה בשינוי בטעם של חלב סויה וניל של תנובה?
נ נתן קלמן New member 16/6/13 #1 שלום כולם האם גם אתם מרגישים לאחרונה בשינוי בטעם של חלב סויה וניל של תנובה?
L ladybug6 New member 18/6/13 #2 אני לא קונה את הוניל אבל לפעמים קונה את המועשר, לא שמתי לב לשינוי כלשהו אם אתה מרגיש בשינוי אתה יכול להתקשר לחברה ולשאול ישירות..
אני לא קונה את הוניל אבל לפעמים קונה את המועשר, לא שמתי לב לשינוי כלשהו אם אתה מרגיש בשינוי אתה יכול להתקשר לחברה ולשאול ישירות..