שלום כולם

שלום כולם

האם גם אתם מרגישים לאחרונה בשינוי בטעם של חלב סויה וניל של תנובה?
 

ladybug6

New member
אני לא קונה את הוניל

אבל לפעמים קונה את המועשר,
לא שמתי לב לשינוי כלשהו

אם אתה מרגיש בשינוי אתה יכול להתקשר לחברה ולשאול ישירות..
 
למעלה