שלום כולם..

DanaJunkie

New member
שלום כולם..

חדשה פה וכמובן...עוד הרצליינית...גם מהיובל, עולה לי"ב ביוטכנולוגיה (לצערי הרב).. שלום לכם!
 

shiri_b

New member
ברוכה הבאה!../images/Emo13.gif

אני עולה לי"א בביוטכנולוגיה
.
 

DanaJunkie

New member
../images/Emo13.gif

אם את צריכה עבודה או משהו...
לפחות אני יודעת שאני לא היחידה שסובלת שם..
 

DanaJunkie

New member
לא משהו..

אתם בטח לומדים עם רותי... אז זה משעמם מוות.. מאז שרותי גילתה שדליה אלי לא מלמדת טוב היא לקחת על עצמה את כל המגמה.. היא מגיעה אליכם רגועה ומוציאה עלינו את כל העצבים.. האישה מסריחה וטיפשה באופן שלא יאומן.. אתם עוד תראו את זה ב-782172 שעות מגמה שיהיו לכם השנה.. אני רק שמחה שאנחנו מסיימים עם זה. כל עוד אתם לא לומדים כימיה עם עדנה העולם שמח! בקיצור.. השנה סבירה.. מבחינת תוכן היא לא מעניינת ממש.. לא קשה מידי ולא קלה מידי.. רק יהיו לכם ימים עם איזה 4 שעות כימיה רצוף.
הדר.
 

[אורן]

New member
אבל לפחות

לבגרות נגיע מוכנים? כי זה מה שבסופו של דבר חשוב.
 

DanaJunkie

New member
אמ...

זה לא ממש בטוח. בכימיה אתם תגיעו כי למדתם עם איריס ולפי מה שאני יודעת אתם גם תמשיכו ללמוד איתה.. עם המקצועות של רותי אני בעצמי לא יודעת.. עוד לא ניגשנו לשום בגרות שלה.. ואת האמת.. לא נראה לי שאנחנו ניהיה מוכנים.. אגב- יש תוצאות באינטרנט לבחינות הבגרות! לא צריך לחכות לבצפר המפגר..
 

[אורן]

New member
אנחנו יודעים, תודה (בקשר לציונים)

אני מקווה מאוד בשבילה שניהיה מוכנים ונקבל ציון גבוה כי אם לא אני הולך לכל הימים הפתוחים בבית הספר המסריח הזה ואומר להם מה באמת הלך במגמה הזאת.
 

DanaJunkie

New member
חח..

תמשיך לחלום.. כמו שאנחנו חולמים שריקי לא תלמד אותנו..
אגב, ללכת לימים הפתוחים ולהרוס הכל זאת כבר תוכנית שלנו!!! מואהאהאה!!!!!!!
 
אתה צריך להיות אופטימי....

תרשה לי לספר לך סיפור קצר... באחד המבחנים של כותי (אם אתם לא יודעים אז קוראים לה כותי כי היא כותבת את ה-ר כמו כ)היא לימדה אותנו משהו שהיה במבחן שעה אחת לפני המבחן... וגם היו המון מקרים שלמדנו את החומר יום לפני וכל מיני כאלה... אז צריכים להיות אופטימיים :)
 

shiri_b

New member
אנחנו קוראים לה רות´י

במבטא צרפתי יפה...... כמו שהיא מדברת.
 
הדר!!!!!!!!!!!!!!!

היי! קוראים לי יעל ואני גם עולה לי"ב בביוטכנולוגיה... רק רציתי לתקן את הדר על משהו קטן אבל מאוד משמעותי....אתם לא תסבלו 4 שעות כימיה...זה רק אנחנו...בחיים הם לא עשו במגמה 4 שעות רצופות עד שאנחנו הגענו ובגלל שהתלוננו על זה כל הזמן אז כותי אמרה שהיא לא תעשה את זה יותר...בדיוק כמו שבזכותנו אתם לא לומדים עם הדוקטור או כימיה עם עדנה... שיהיה לכם בהצלחה השנה...לא שהחומר קשה...אבל קשה להישאר ערים בשיעורים של המגמה.... אני לא רוצה לחזור לשם!!!!!!!!!!!!! אההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!! ו...שלום לכולם
 

DanaJunkie

New member
יעלוש מתוקה..

אני יודעת שאנחנו ה"מחזור הנדפק", עדיין.. יש בי שמץ של תקווה שההתעללות שעברה עלינו לא תשכח
.. אחרי הכל.. 4 שעות עם לאה סגל (ה@#$#@!- וזה מוכח!!!).. קשה לשכוח
 
למעלה