שלום כולם, סוף סוף יש לנו גם פורום

י-וס-י

New member
שלום כולם, סוף סוף יש לנו גם פורום

4X4, ב 30 לחודש יש השקה של הג´יפ שהולך להיות כאן בארץ, איסוזו רודיאו ואני קיבלתי הזמנה לשם, רוצים שאני יקנה את הג´יפ הזה מדובר בג´יפ על רמה של הגרנד צ´ירוקי מי שמכיר אז נחכה עד ה 30 ואני יעדכן אותכם, ביי בנתיים.
 

teen17

New member
האם לדבריהם הוא מבוסס על הצגרנד....

צ´ירוקי? או שהוא מתחרה באותה הקטגוקיה של הגרנד צ´ירוקי?
 

teen17

New member
רק שיש הבדל קטן ביניהם:

הגרנד צ´רוקי הוא ג´יפ יוקרתי כגון ה-X5 וה-X7 וכדומה. האקספלורר והרודיאו (שדומה מאוד ל-X טרייל) הם יותר "עממיים". גל.
 
הרודיאו הוא בכלל גירסה יפנית של

הבדיחה העונה לשם אופל פרונטרה, יותר נכון הפרונטרה היא גירסה אירופאית של הרודיאו, הרודיאו הקדים אותו. לפרונטרה היתה יכולת שבילים לא מוצלחת במיוחד ועם מנוע 2000 סמ"ק כבישי לחלוטין לשטח היתה בעיה להיכנס איתו. שניהם לא ברמה של הצ´ירוקי בכלל ורחוקים ממנה מרחק רב.
 

teen17

New member
טוב לדעת שלרודיאו יש על מה......

להתבסס. כלומר על הפרונטרה של אופל. גל, חידושים, שיכלולים ושאר דברים.
 
הוא לא מבוסס על הפרונטרה. הם זהים

הרודיאו הופיע לפני הפרונטרה בעולם, פשוט לארץ אז לא ייבאו איסוזו אז יובא הפרונטרה. לאחר מכן שכבר יובא איסוזו היבואן לא רצה להתחרות בעצמו ולא הביא את הרודיאו.
 

י-וס-י

New member
תשמעו, אני יהיה ב-30 לחודש בהשקה

ואני יחזור בע"ה ויעדכן אותכם בדיוק, למעשה כרגע מה שידוע לי שמדובר בג´יפ עם רמת איבזור כמו של הצ´ירוקי וען מנוע בנזין בלבד של 3.2 ליטר עם 200 ומשהו כ"ס, זה אומר שמי שקונה את הג´יפ הזה יצטרך גם לקנות תחנת דלק.
 

teen17

New member
לא בהכרח........

זה דווקא טוב היות ויש לו כוח רב (200 כ"ס זה הרבה בשביל ג´יפ). ד"א גם לקינג 3.5GDI יש 204 כ"ס וזה המון. הדבר הכי לא טוב זה שהוא אוטומטי אבל מכיוון ומשרד הביטחון קונה איזה כמה מהם אז הם מתכוונים ליבא גם את הידני. האם הג´יפ הזה הוא אוטומטי או ידני? ומה המומנט שלו? גל, מצפה בחוסר סבלנות לשמוע חוות דעת על הג´יפ החדש בארץ.
 

י-וס-י

New member
מדובר באוטומט בלבד,

אבל בגלל שזה בנזין לכן אמרתי שיצטרך גם תחנת דלק. י-וס-י, מחכה להשקה, אבל כנראה לא יקנה את הבנזין.
 

teen17

New member
תמיד אפשר להוסיף כמה שקלים......

ולבקש מהיבואן שייבא לך את גירסת הדיזל. אני ממליץ לך ללכת על הקינג או הפראדו. הם עדיפים. גל.
 

י-וס-י

New member
תודה, אבל בנתיים אני ממתין להשקה

וגם לכמה נסיעות מבחן שהזמנתי.
 

teen17

New member
על איזה מכוניות הזמנת נסיעות מבחן?

וחוץ מזה ספר קצת נתונים טכניים על הרכבים שאתה רוצה לקנות והאם ברצונך לשפרם ואם כן אז מה לשפר. גל.
 

-רוני-

New member
ראיתי את הג´יפ

לא נתנו לי נסיעת מבחן (רק אחרי ההשקה) ניראה יפה וזול יחסית 180,000 ש"ח מנוע בנזין 3200 והרבה קייץ מה שלא ניראה לי זה שהוא נמוך ותיבת האוטומת של ה-4X4 נמצאת מאד נמוך
 
הרודיאו הזה לא ילך בארץ

דבר ראשון הוא לא ברמה של גרד צירוקי ואני יודע כי שאלתי אנשים שיש להם צרוקי ו רודיאו הרודיאו יותר חלש בעיקר מה גם עכשיו יצא לאיסוזו דגם 4X4 חדש גם 2 שורות כמו הרודיאו אמנם יותר קטן אבל נראה לי יותר שווה ממנו תעזבו את הרודיאו הזה גם שוטה דלק ויעלה לפחות 200 אלף כבר עדיף להשקיע בטרופר
 

י-וס-י

New member
אהלן כולם, לא הייתי כאן כמעט שבוע

נראה לי פשוט הייתי בחופש, אני שמח לראות חברים חדשים, בכל אופן גל מה זה נקרא שיפורים לרכב שאני רוצה לקנות, ולגבי הנסיעות מבחן עשיתי על מאוד הרבה וגם יש כמה בדרך, אני לא זוכר אפי´ על מה כן ועל מה לא, ואייס מעניין אותי על איזה ג´יפ אתה מדבר של איסוזו שהולך להגיע לארץ כי לי לא ידוע על ג´יפ כזה, ומעניין גם למי יש כבר רודיאו בארץ הרי זה עוד לא הגיע לארץ, זה רק מגיע ב 30 בחודש אז למי יש כבר, אולי התבלבת והג´יפ שמגיע של איסוזו זה הרודיאו, בכל אופן אשמח לשמוע ממך הבהרה לעניין. המשך יום נעים לכולנו, ביי. י-וס-י.
 
למעלה