שלום,יש לי שאלה:

idanri

New member
שלום,יש לי שאלה:

מישהו יודע איך קוראים לשיר הספרדי החדש שהלהקה שמבצעת אותו קוראים לה ונטורה או וינטורה,משהו כזה? תודה עידן.
 
יכול להיות

שאם משמיעים את השיר הזה מהסוף להתחלה, ניתן לשמוע את קולו של השטן? או את השיר של o zone ?
 
למעלה