אצלי זה לא ככה....
אני מחובר לנטוויזן כרגע ב- 750 ולבזק ב- 1.5 (זה הסידור שיצא לי הכי משתלם משני הצדדים נכון לעכשיו) ואני מוריד מבזק 190 ומנטויזן בערך- 90 הלוואי והם לא היו מגבילים את רוחב הפס הייתי טוחן את החיבור עד דק, גם התקשרתי לתמיכה ובדקו לי את הקו ואמרו לי שאני מוגבל ל- 750.