שלום יש לי שאלה

b i g o s

New member
שלום יש לי שאלה

אתמול עברתי בבזק ל-1.5 מגה. בנטויזן אני עדיין ב-750 כי יש לי עוד חודשיים התחייבות אבל מסתבר שאני גולש ב-1.5 , איך זה יכול להיות?
 

orsh1

New member
ת

כי עדכנת בבזק גם לי זה קרה בכבלים גלשתי על 1.5 ושילמתי רק לכבלים על 1.5 ובנתיים שילמתי לספק על 750 כי העדכון בא מבזק! בכל אופן עם אתה מעונין להמשיך באותו ספק אז תגיד לו שיתן לך מבצע חדש עם הארכת התחיבות הוא ישמח תאמין לי
 

b i g o s

New member
עוד התקשרתי לנטויזן

ודיווחתי שעברתי ל-1.5 והם לא הסכימו להעביר אותי בטענה שיש לי התחייבות
 

orsh1

New member
-->

אמרתם להם שאתה רוצה להמשיך להיות לקוח שלהם ולהאריך את ההתחיבות?
 

b i g o s

New member
לא

התעצבנתי על זה שהם לא מעבירים אותי ואמרתי שבסוף ההתחייבות אני עובר
 

asaphxiix

New member
מכאן אנו למדים

שנטויז'ן לא טורחים לשים הגבלת רוחב פס... ולכן אין טעם לשלם להם מעבר לחבילה הבסיסית:)
 

CrAzYsToNer

New member
אצלי זה לא ככה....

אני מחובר לנטוויזן כרגע ב- 750 ולבזק ב- 1.5 (זה הסידור שיצא לי הכי משתלם משני הצדדים נכון לעכשיו) ואני מוריד מבזק 190 ומנטויזן בערך- 90 הלוואי והם לא היו מגבילים את רוחב הפס הייתי טוחן את החיבור עד דק, גם התקשרתי לתמיכה ובדקו לי את הקו ואמרו לי שאני מוגבל ל- 750.
 
למעלה