שלום יש לי שאלה אניר ואה שעוד לא הכרתם את המושג נצל"ש (ניצול שרשור) כדי שלא יהיו אלפי שרשורים ...הקיצר לא חושב .. אני צריכה אתר הכי טוב שאתם מכירים כל הפנג שוואי ..אני עושה עבודה על זה בהיסטוריה ואני לא מוצאת חומר ....תעזרו לי בקשה ... תודה רעות