שלום יש לי שאלה

reut345

New member
שלום יש לי שאלה

אניר ואה שעוד לא הכרתם את המושג נצל"ש (ניצול שרשור) כדי שלא יהיו אלפי שרשורים ...הקיצר לא חושב .. אני צריכה אתר הכי טוב שאתם מכירים כל הפנג שוואי ..אני עושה עבודה על זה בהיסטוריה ואני לא מוצאת חומר ....תעזרו לי בקשה ... תודה רעות
 
בוקר טוב

מקווה שהסתדרת כבר ואם לא, כנסי ל-google, וכיתבי פנג שוי. אם את גוברת אנגלית תוכלי לכתוב את זה גם באנגלית, ויופיעו המון אתרים.
 

reut345

New member
אני יודעת ...

רציתי לדעת אם למישהו יש אתר שהוא מכיר איזה אתר רשמי או משו כזה ...כזה אם כל המידע ....
 
למעלה