שלום! יש לי שאלה

koval10

New member
שלום! יש לי שאלה

לכלב שלנו כואבת הרגל. שמנו לב אתמול בערב, הוא קצת צלע. היום הוא גם. בדקתי את כף הרגל ולא ראיתי כלום. עשיתי בדיקה השוואתית בין שתי כפות הרגליים ולא מצאתי שום הבדל. היום שבת, מה אפשר לעשות? מה זה יכול להיות? תודה מראש על התשובות. ד.א. הכלב בן 6 חודשים, מלאמוט מעורב, גדול מאד.
 

sapirdvm

New member
הכי חשוב

לדעתי זה לנסות לתת לו מנוחה.
יכול להיות שזה 'שום דבר', כלומר משהו שיחלוף עד מחר או לפחות ישתפר, וכדי שלא יסבול ממיץ שיטייל מעט וינוח עד כמה שניתן. מחר, אם הצליעה לא משתפרת או אפילו חולפת, כדאי שיראה וטרינר.
אם נראה לך שהוא סובל יש מרפאות חירום (מאיזה איזור אתם?) וכמו כן מרבית הווטרינרים נותנים שירות חירום בטלפון.
שיהיה שבוע טוב ובריא
 

koval10

New member
תודה רבה!

הכלב בכללי מרגיש טוב, לא נראה סובל בכלל. הצליעה השתפרה קצת לדעתי. נמתין למחר ונראה. תודה רבה ושבוע מקסים שיהיה!
 
למעלה