שלום! יש לי שאלה
לכלב שלנו כואבת הרגל. שמנו לב אתמול בערב, הוא קצת צלע. היום הוא גם. בדקתי את כף הרגל ולא ראיתי כלום. עשיתי בדיקה השוואתית בין שתי כפות הרגליים ולא מצאתי שום הבדל. היום שבת, מה אפשר לעשות? מה זה יכול להיות? תודה מראש על התשובות. ד.א. הכלב בן 6 חודשים, מלאמוט מעורב, גדול מאד.
לכלב שלנו כואבת הרגל. שמנו לב אתמול בערב, הוא קצת צלע. היום הוא גם. בדקתי את כף הרגל ולא ראיתי כלום. עשיתי בדיקה השוואתית בין שתי כפות הרגליים ולא מצאתי שום הבדל. היום שבת, מה אפשר לעשות? מה זה יכול להיות? תודה מראש על התשובות. ד.א. הכלב בן 6 חודשים, מלאמוט מעורב, גדול מאד.