שלום...יש לי שאלה..
אני אמנם לא ממש רושמת פה אבל משתדלת מאד לקרוא ולהסתכל אז תודה רבה כל הזמן על כל העידכונים, לורד ולכל מי שרושם פה על ההופעות וכו'..!!! רציתי לשאול משהו אולי קצת מצחיק.. אבל אני עושה קורס בת"א ומאד מאד מאד (!!!!) רוצה להיות ב19.9 בגן הפעמון..הבעיה שלי היא שאני צריכה לחזור למרכז באותו הלילה כי הקורס יום אחרי מתחיל ב8 ולכן הייתי רוצה לדעת אם יש לכם השערה עד איזו שעה בערך הערב ימשך..אולי אני אוכל להספיק לפחות את רובו של הערב ואז אני אוכל לתכנן ובעז"ה לבוא!! אני פשוט מתה להיות שם..מנסיוני (הלא מרובה לצערי) מהופעותיו הנדירות של עמיר.. מקוה לתגובה אם מישהו יודע משהו או יכול לשער.. שיהיה לכם ולכל עמישראל חג שמח ומתוק ושנה טובה מלאה בשורות טובות בעז"ה...!! תודה
אני אמנם לא ממש רושמת פה אבל משתדלת מאד לקרוא ולהסתכל אז תודה רבה כל הזמן על כל העידכונים, לורד ולכל מי שרושם פה על ההופעות וכו'..!!! רציתי לשאול משהו אולי קצת מצחיק.. אבל אני עושה קורס בת"א ומאד מאד מאד (!!!!) רוצה להיות ב19.9 בגן הפעמון..הבעיה שלי היא שאני צריכה לחזור למרכז באותו הלילה כי הקורס יום אחרי מתחיל ב8 ולכן הייתי רוצה לדעת אם יש לכם השערה עד איזו שעה בערך הערב ימשך..אולי אני אוכל להספיק לפחות את רובו של הערב ואז אני אוכל לתכנן ובעז"ה לבוא!! אני פשוט מתה להיות שם..מנסיוני (הלא מרובה לצערי) מהופעותיו הנדירות של עמיר.. מקוה לתגובה אם מישהו יודע משהו או יכול לשער.. שיהיה לכם ולכל עמישראל חג שמח ומתוק ושנה טובה מלאה בשורות טובות בעז"ה...!! תודה