Eli Levin1989
New member
שלום,יש לי שאלה../images/Emo96.gif
שלום,יש לי שאלה
מדוע במערכי דו-קומתיים(DD)בצד אחד יש קרון ניהוג ובצד השני קטר,ולא משני הצדדים יש רק קרון ניהוג. אותו דבר לגבי מערכי המו-דו,מודע גם הם בצד אחד קטר ובצד שני קרון ניהוג ולא שני קרונות ניהוג כמו במערכי IC3? תודה לעונים
שלום,יש לי שאלה
מדוע במערכי דו-קומתיים(DD)בצד אחד יש קרון ניהוג ובצד השני קטר,ולא משני הצדדים יש רק קרון ניהוג. אותו דבר לגבי מערכי המו-דו,מודע גם הם בצד אחד קטר ובצד שני קרון ניהוג ולא שני קרונות ניהוג כמו במערכי IC3? תודה לעונים