שלום,יש לי שאלה

מצב
הנושא נעול.

Eli Levin1989

New member
שלום,יש לי שאלה../images/Emo96.gif

שלום,יש לי שאלה

מדוע במערכי דו-קומתיים(DD)בצד אחד יש קרון ניהוג ובצד השני קטר,ולא משני הצדדים יש רק קרון ניהוג. אותו דבר לגבי מערכי המו-דו,מודע גם הם בצד אחד קטר ובצד שני קרון ניהוג ולא שני קרונות ניהוג כמו במערכי IC3? תודה לעונים
 

hck

New member
צריך לפחות קטר אחד בשביל להניע רכבת

שלום,יש לי שאלה

מדוע במערכי דו-קומתיים(DD)בצד אחד יש קרון ניהוג ובצד השני קטר,ולא משני הצדדים יש רק קרון ניהוג. אותו דבר לגבי מערכי המו-דו,מודע גם הם בצד אחד קטר ובצד שני קרון ניהוג ולא שני קרונות ניהוג כמו במערכי IC3? תודה לעונים
צריך לפחות קטר אחד בשביל להניע רכבת
תא הניהוג הוא בעצם "שלט רחוק" על הקטר, והוא אחראי לייצר את החשמל למערכות הרכבת השונות כמו מיזוג ותאורה. בIC מספר מנועים מניע את הרכבת ומספר מנועים מייצרים את החשמל.
 

קובי לו

New member
מפני שהקומותיים (DD) והמודו אין להם

שלום,יש לי שאלה

מדוע במערכי דו-קומתיים(DD)בצד אחד יש קרון ניהוג ובצד השני קטר,ולא משני הצדדים יש רק קרון ניהוג. אותו דבר לגבי מערכי המו-דו,מודע גם הם בצד אחד קטר ובצד שני קרון ניהוג ולא שני קרונות ניהוג כמו במערכי IC3? תודה לעונים
מפני שהקומותיים (DD) והמודו אין להם
מנוע משל עצמם. יש להם רק תא גנרטורים לחשמל של הקרונות ולמיזוג. לעומת זאת, קרונוע (כדוגמאת IC3 או אסלינגנים של פעם) יש מתחת לכל "קרון" מנוע. ואם אין מנוע, חייבים קטר...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה