שלום, יש לי שאלה בOVER,
שלום, טוב לבקר שוב. יש לי שאלונת (נראה לי שדי פשוטה) בActionScript. אני יודע איך התכנות שלי צריל לעבוד, אבל אין לי מושג איך צריך לבצע את זה, ואם אני עושה את זה נכון. אז ככה: אני רוצה ליצור כמה מוביקליפים (ולא כפתורים) שיעלמו ברגע שהעכבר עובר עליהם. יעלמו, ולא יחזרו. אני חושב שהתכנות שלי יצטרך להיות כזה- משתנה בוליאני, אם העכבר לא ביצע OVER, אז הALPHA תהיה 100, ואם העכבר היה OVER אז האלפה תהיה 0. מישהו מוכן לתרגם לי את זה לActionScriptטית? אני ממש חסר ידע בתכנות כזה.. תודה!!!!
שלום, טוב לבקר שוב. יש לי שאלונת (נראה לי שדי פשוטה) בActionScript. אני יודע איך התכנות שלי צריל לעבוד, אבל אין לי מושג איך צריך לבצע את זה, ואם אני עושה את זה נכון. אז ככה: אני רוצה ליצור כמה מוביקליפים (ולא כפתורים) שיעלמו ברגע שהעכבר עובר עליהם. יעלמו, ולא יחזרו. אני חושב שהתכנות שלי יצטרך להיות כזה- משתנה בוליאני, אם העכבר לא ביצע OVER, אז הALPHA תהיה 100, ואם העכבר היה OVER אז האלפה תהיה 0. מישהו מוכן לתרגם לי את זה לActionScriptטית? אני ממש חסר ידע בתכנות כזה.. תודה!!!!