שלום יש לי כמה שאלות חשובות לתושבי האזור

שלום יש לי כמה שאלות חשובות לתושבי האזור

שלום לכולן ולכולם. אני רוצה לשתף אתכן בתהיות שאני עובר בימים האחרונים ולכם כתושבים שחווים את זה שעה שעה אולי יש תובנות טובות יותר, לעצמכם ולכולנו. מה לדעתכן המניע של המחבלים לפגוע בנו? האם יש קשר בין ההתנתקות לבין המוטיבציה של המחבלים לפגוע בנו? האם היה טוב יותר לפני ההתנתקות? ולמה? האם הערבים שכל כך ביקשו את אדמתם ותלו ב"כיבוש" את כל בעיותהם, לא אמורים להודות לנו ולהפסיק לפגוע בנו? מה זה אומר על המשך ההתיחסות שלנו אליהם? ואל העברת שטחים לידיהם? מה כדאי לנו ללמוד מזה לעתיד של כולנו ושל ילדינו? לי התשובות לא עלו כל כך מהר. הן מתבהרות יותר יותר .... צריך לחשוב על יחס אחר ודרך אחרת כדי לשמור על עצמנו ועל ילדינו בריאים ושלמים! בנתיים תשמרו על עצמכם/ן , אני מחזק אתכן מירושלים.
 

קאטי22

New member
../images/Emo26.gif

מה לדעתכן המניע של המחבלים לפגוע בנו?
המניע היחיד שהיה להם מאז ומעולם היה אחד- היותנו יהודים! הערבים אפעם לא אהבו אותנו (וגם לא יאהבו
) , לכן לא צריך למצא להם מניע ! אני לא יודעת אם שמעת פעם את המילה אנטישמים ,אבל זאת בדיוק הסיבה! האם יש קשר בין ההתנתקות לבין המוטיבציה של המחבלים לפגוע בנו?
יש למחבלים ותמיד היה למחבלים מוטיבציה להרוג ולחבל בנו עם או בלי קשר להתנתקות , ההתנתקות פשוט קירבה אותם יותר לכיווננו! המוטיבציה נשארה אותה מוטיבציה! האם היה טוב יותר לפני ההתנתקות? ולמה?
כן! זה נכון שעוד לפני ההתנתקות שדרות היתה מופצצת, אך ישובי האיזור (עוטף עזה ) לא היו בצל הסכנה כלל! אך במקום לטפל בשורש הבעיה...עושים שטויות ! האם הערבים שכל כך ביקשו את אדמתם ותלו ב"כיבוש" את כל בעיותהם, לא אמורים להודות לנו ולהפסיק לפגוע בנו?
התשובה היא לא חד משמעית ! וכמו שרבים טענו לפני ההתנתקות-הם לא רוצים רק את גוש קטיף הם רוצים את כל הארץ! מה זה אומר על המשך ההתיחסות שלנו אליהם? ואל העברת שטחים לידיהם?
ההתנתקות בוצעה גם כאשר הממשלה ידעה שלא יהיה כל שינוי מבחינת הראשות הפלסטינאית ודעותיה , ולרות כל זאת - ההתנתקות בוצעה! מה כדאי לנו ללמוד מזה לעתיד של כולנו ושל ילדינו?
אם לא תלחם על מה ששייך לך , אפאחד לא ילחם בשבילך ארץ ישראל שייכת לעם ישראל לעולם ועד!
 

ברוריהה

New member
הערה קטנה ....

גם הערבים הם חלק מהעמים השמיים ולכן ההגדרה אנטישמיים לא ממש מתאימה כאן.
 
היי ניר אני מבין שהמילה אנטישמיים לא מתאימה

בעינייך. מפריע לך שמאשימים את הערבים בהפצצות נגדנו? את חושבת שזה לא הם שזורקים עלייך? את חושבת למה זה קורה בכלל?
 
אני חושבת ומאמינה בהרבה דברים.

אכן צדקת כי אמרת שאינני אוהבת את השימוש במילה "אנטישמים", לצערי אנשים מקלים ראש בשימושה ובהקשרה. מה שגם פה זה פשוט לא נכון. לגבי מי זורק ומה? לא נראה לי שלהכליל "הם" זה הגדרה כל-כך נכונה. לא מפריע לי את מי מאשמים, נכון. צריך לפעול ולהגיב, צריך לעשות משהו כי המצב הנוכחי לא אפשרי למחיה נורמלית. אבל ההצגה של זה במערכות הפנימיות של המדינה לא נכונות לתפיסת דעתי. עצם זה שאנחנו נותנים לקבוצות האלה, שמתקיפות אותנו, את החשיבות ואת מקום הרב אנחנו נותנים להם את מה שהם רוצים.
 
למען האמת...

מדינות ערב רוצים את ישראל כי היא תיצור להם שטח טריטוריאלי ערבי במזרח התיכון, וזו רק סיבה אחת. |בגרותבהיסטוריה|
 

KUKACC

New member
למאיר אור--

כל מי שלא מוסלמי הוא כופר ! ודם של כופר מותר !
 
חלק גדול מיישובי עוטף עזה חטפו גם קודם

התווספו ישובים דרומיים ממזרח ליישובי הפיתחה שהתפנו. מצד שני, היישובים שפונו כבר לא סופגים מרגמות, נק"ל, קסאמים ופיגועים שלא לדבר על חיילי צה"ל. אם מישהו מתעקש לעשות כלכלת דמים, אז מה לעשות, עכשיו נפגעים הרבה פחות מאשר קודם. רק ההרגשה רעה יותר מכיוון שעד כה חוץ מדיבורים לא עשתה הממשלה כלום כדי לעודד את האוכלוסיה ולחזק אותה. לא ההכרה בקו עימות (התקבלה רק עכשיו) , לא מיגון ולא יחס.
 
למעלה