שלום יקרים

פפוש4

New member
שלום יקרים

לא היתה יכולה להיות לי הזדמנות טובה יותר לחזור לפורום הסיבות להיעדרות?? יגיעו אז שלום לכולם למי שזוכר וכמובן גם לאלה שלא יום נפלא
 

שמים1

New member
יו פפוש החמוד ../images/Emo25.gif

אני זוכרת. ואיזה יופי שאתה כאן ואי צורך בהסברים הבית אותו הבית גם אם לעיתים הדמויות קצת התחלפו . כמה נפלא שאתה כאן ושיהיה לך יום מקסים .
 
ברוך הבא פפוש4 ../images/Emo20.gif

לדעתי תמצא שאנשים התחלפו פה, אבל תמיד יש מקום בלב יום נפלא גם לך
 

טאKילה

New member
פפוש אני רואה טוב?

ברוך השווה כפרע עליך
איזה כייף לראות לך PO וואלה השבוע הרגשתי שאני געגע אליך. אופיתי למה לא חשבתי על מליון דולר גם?
 
למעלה