שלום יקרות שלי

kululu2B

New member
שלום יקרות שלי

לא כ"כ כתבתי פה לאחרונה קיבלתי לפני כמה ימים את תוצאת ה- CMV שלי והיא יצאה חיובית. אני די בלחץ, כי אם הנגיף פעיל בהריון, זה בעייתי. (אני עוד לא יודעת אם אני בהריון וגם לא ברור לרופאה שלי מהממצאים אם יש לי את זה כרגע או לא) אז אם יש פה "מומחיות CMV", אשמח לשתף בממצאים ועכשיו קצת לענייני אנדו'
אני כבר חודשיים אחרי הניתוח (איך הזמן רץ כשנהנים..) והבטן נפוחה! אני לא יכולה לשים אף אחד מזוגות המכנסיים שלי ואפילו הטריינינגים לוחצים. יש למישהי מושג אם הנפיחות הזאת אמורה להתמתן או שזו תופעת לוואי כייפית כזאת של הניתוח שאיז היר טו סטיי? בכלופן, החלטתי שהגיע הזמן להפסיק להתעלם מההשפעה של התזונה על הבטן הנפוחה ואשמח לקבל טיפים שמצאתן כיעילים למניעת התנפחות הבטן. אני כבר גיליתי שארוחות בשעה מאוחרת (=אחרי 20:00) הן אסון בשבילי. ישר הבטן מתנפחת וכואבת. חוצמזה אני מנסה להקפיד רק על קמח מלא, סוכר חום לא מזוקק, הרבה ירקות ומשתדלת לא לאכול מוצרי חלב (אבל חוטאת מידי פעם..
)
 

annabell Lee

New member
אאל"ט...

יש 2 תוצאות לבדיקה הזו. אחת מהן אמורה לצאת חיובית, במצב תקין...כלומר שיש לך נוגדנים שזה מצוין..בכל מקרה תשאלי באחד מהפורומים להריון...ויותר טוב, את הרופא.
 

galim29

New member
היי קולולית בובית../images/Emo24.gif

זה תרגיל הכנה לבטן שתתמלא עוד מעט במשהו חשוב!!! וברצינות את אומרת? מוכר בהחלט. אני עוד מעט שנתיים וחצי אחרי הניתוח ובטן נפוחה היא סיפור חיי. הגעתי למסקנה שזה מההורמונים אצלי. אני שותה חליטה של עלי סרפד להוצאת נוזלים מהגוף אבל זה לא עוזר לבטן יותר מדי... שווה לך לנסות לגשת לנעמי קידר שהיא דיאטנית בשיבא ומבינה באנדו. אני אישית לא עמדתי בתזונה שלה אבל אמור לעזור. מה עוד? באמת תנסי בלי מוצרי חלב או תורידי מינון משמעותי. לחם מקמח מלא, לא הרבה פחמימות (למשל תפוח אדמה, בטטות...) לא הרבה עגבניות, בלי מטוגנים וסוכרים. זה אולי גם יעזור. ואולי לחשוב על דיקור? הליכה גם עוזרת. דרך אגב, ירקות תורמים לניפוח הבטן אז לא להיסחף גם איתם
ואם יעזור תגידי לי אז אירתם לעניין...
 

kululu2B

New member
גלגלונת מתוקונת שלי

כמה מעצבנת הבטן הזאת! איפה, איפה הגוף השדוף שלי??
עם זאת, יש לציין, אני מוצאת דרכי הסוואה יצירתיות- חגורות שנחות ברפיון על המותניים, תחתוני בוקסר צמודים לנשים שעוזרות להשטיח את הבטן התחתונה ומי יודע, אולי זה הזמן לקפוץ לאפרודיטה לקנות איזה מחטב גוף מפנק..
מה הבעיה עם עגבניות?? מיי פייבוריט ירק!
 

galim29

New member
בובית../images/Emo140.gif

אני בדיוק מסבירה לאמא שלי על ענין הבטן בפעם ה... לגבי המחטב - לא משהו. לוחץ נורא על הבטן ולי אישית אין הרבה סבלנות אליו. רק במקרים שממש חייבת... עגבניות זה חומצי אז זה לא כל כך טוב לבטן אבל יאללה, חיים פעם אחת. חכי שתתחיליל ללבוש מכנסי הריון עם החגורה הנוחה שמצאימה את עצמה לבטן... תסתכלי על הכול כסטאז' לקראת הדבר האמיתי שיהיה סופ"ש נפלא... נשיקות
 

פולי211

New member
שלום בנות

אני חדשה בפורום האם אחרי ניתוח הבטן מתנפחת לכולן?
 

זואילי

New member
לרוב כן

ויש בנות מזל שטוחות-בטן אחרי ניתוח. את מוזמנת לקרוא בנבכי הפורום על סיפורי הניתוחים של דיירות הבית
 
היי קולולו ../images/Emo140.gif

לא יודעת לענות לך על ה-CMV, מוזר שגם הרופאה שלך לא יודעת לתת לך תשובה, לדעתי אם היא לא יודעת מה התוצאה אומרת היא יכולה וצריכה לברר זאת עם רופאים אחרים או אפילו עם המעבדה שביצעה את הבדיקה (מנסיון העבר כשעבדתי במעבדה רופאים בהחלט היו מתקשרים להתייעץ עם לבורנטיות לגבי תוצאות שלא היו כל כך ברורות להן). מוזר ותמוה שהיא לא עושה זאת ומשאירה אותך מבולבלת ומפוחדת. לגבי הבטן, כמו שגלגל כתבה לך זו הכנה לדבר האמיתי
.
 

kululu2B

New member
מייק מייק

אוף אוף אל תגידי לי דברים רעים על הרופאה שלי, גם ככה אני עכשיו במשבר אמון מולה....
מה איתך, נשמתי? באיזו נקודה את נמצאת בתהליך?
 
יקרה ../images/Emo24.gif

את בוודאי זוכרת את החוויות האחרונות שלי מחלק מהרופאים, כך שכעת אני חשדנית מאוד לגבי כל רופא שעליו אני שומעת ולא בוטחת בהם יותר (למעט כמובן הרופאים שאצלם אני שנים והם התבררו כיחידים באמת שדואגים לבריאותי באמת ושרק עליהם אני מרגישה שאני יכולה לסמוך). ולגבי התהליך שלחתי לך
 
השאלה ....

כיצד רשומה לך התשובה של הבדיקה ..מנסה להסביר ... בדיקת וירוס CMV בודקת קיום של שני נוגדנים: אם ה- IgG - חיובי זו תוצאה טובה שאומרת שהנוגדן קיים בגוף כלומר שנדבקת בוירוס בעבר...... אם ה - IgM - שלילי זוהי תוצאה טובה שאומרת שכרגע את חולה במחלה עכשיו ברגע שנדבקת בעבר יש לך חיסון טבעי לכל החיים. ובבדיקות מצוין IgG חיובי, זהו החיסון לכל החיים. אלה נוגדנים שנמצאים בגופך מהרגע בו חלית במחלה בפעם הראשונה והם נשארים לתמיד. בכל מקרה גם אם לא נדבקת בעבר במחלה ואת חולה בה עכשיו ....או נדבקת בה בעבר ואת חולה בה שוב עכשיו....בשני המקרים רצוי לא להיות בהריון ולחכות עד שהמחלה תעבור..... ולכן מה שנשאר זה לוודא כיצד רשומה התשובה של הבדיקה ולבדוק אם את בהריון עכשיו.... עדכני
 

kululu2B

New member
אז הנה הממצאים

CMV LgG- 1.50 POSITIVE CMV lgM (1 - חיובי (2) - 0.52 - CMV AVIDITY (1)- חיובי במכשיר VIDAS (2)- ב 0.3 AVD ומעלה נשללת הידבקות ראשונית במשך 3 חודשים לפני דגימה זו
 
לפי מיטב ידיעתי

נדבקת בחודשים האחרונים (יותר מ-3) בוירוס בגלל זה בדקו AVIDITY תבצעי בדיקה נוספת בעוד 3 חודשים נניח ותעקבי אחר המדדים,הם אמורים לרדת כאשר ה-LGG ישאר חיובי לעולם ועד - נוגדני הוירוס=זכרון הגוף. לדעתי,לא צריכה להיות בעיה עם השתרשות של הריון אבל אני לא רופאה. לגבי הבטן הנהדרת-נראה לי שאפשר לעשות תחרות פורום הכרס הנפוחה ביותר .. על סמך התייעצות עם תזונאית העלתי תפריט למאמרי הפורום,התמדתי בו שנה והרגשתי מעולה.כיום אני בדרך לחזור לתפריט אם כי לא בצורה כ"כ פנאטית כמו אז. שיהיה בהצלחה
 

זואילי

New member
הי קולולית

לגבי הבטן...פווווווו
מתרגלים...? אכן לחלק גדול מאיתנו זו תופעה שכאן להישאר, וכמו שכבר אמרו לך - זו הרי הכנה לדבר האמיתי!
ממליצה לך על שתיית מים מרובה בגלל הירקות כי גם הם מנפחים. אני בתקופה האחרונה צורכת ירקות בכמויות ומשתדלת להרבות בשתיית מים כדי לזכות ביציאות מרנינות כמו בשירשור ההוא של מבוהלת וזה בהחלט משפיע לטובה על גודל הכרסונית. אני גם אוכלת מנות קטנות לאורך כל היום, במרווחים של כ 3 שעות. זה תורם לתחושת שובע וגם לא מפוצץ את הבטן, כך שיש לזה גם השפעה טובה, אצלי. על עגבניות אין מצב שאוותר או אפחית - כמוך. (ופעם אמרו לי שזה מונע הידבקויות. לא בבית ספרי, אבל זה עוד תירוץ להנות מהירק הכה מוצלח הזה). ופילאטיס. הו פילאטיס! משטיח בטן תחתונה ועושה שריר לכרס האמצעית. אין ספק שבטן שמנמנה ועגלגלה אך שרירית ומוצקה עושה נעים מול המראה.
 
למעלה