שלום יקרות שלי
לא כ"כ כתבתי פה לאחרונה קיבלתי לפני כמה ימים את תוצאת ה- CMV שלי והיא יצאה חיובית. אני די בלחץ, כי אם הנגיף פעיל בהריון, זה בעייתי. (אני עוד לא יודעת אם אני בהריון וגם לא ברור לרופאה שלי מהממצאים אם יש לי את זה כרגע או לא) אז אם יש פה "מומחיות CMV", אשמח לשתף בממצאים ועכשיו קצת לענייני אנדו'
אני כבר חודשיים אחרי הניתוח (איך הזמן רץ כשנהנים..) והבטן נפוחה! אני לא יכולה לשים אף אחד מזוגות המכנסיים שלי ואפילו הטריינינגים לוחצים. יש למישהי מושג אם הנפיחות הזאת אמורה להתמתן או שזו תופעת לוואי כייפית כזאת של הניתוח שאיז היר טו סטיי? בכלופן, החלטתי שהגיע הזמן להפסיק להתעלם מההשפעה של התזונה על הבטן הנפוחה ואשמח לקבל טיפים שמצאתן כיעילים למניעת התנפחות הבטן. אני כבר גיליתי שארוחות בשעה מאוחרת (=אחרי 20:00) הן אסון בשבילי. ישר הבטן מתנפחת וכואבת. חוצמזה אני מנסה להקפיד רק על קמח מלא, סוכר חום לא מזוקק, הרבה ירקות ומשתדלת לא לאכול מוצרי חלב (אבל חוטאת מידי פעם..
)
לא כ"כ כתבתי פה לאחרונה קיבלתי לפני כמה ימים את תוצאת ה- CMV שלי והיא יצאה חיובית. אני די בלחץ, כי אם הנגיף פעיל בהריון, זה בעייתי. (אני עוד לא יודעת אם אני בהריון וגם לא ברור לרופאה שלי מהממצאים אם יש לי את זה כרגע או לא) אז אם יש פה "מומחיות CMV", אשמח לשתף בממצאים ועכשיו קצת לענייני אנדו'