שלום יהודים
התוועדתי במקרה במהלך התקפת שיעמום רגילה לפורום הזה,
ותסלחו לי, כי אני חייב להשתמש במילה השחוקה "ונדהמתי".
ולא משום שברי לי שמשה ותורתו אמת - כי אין לי דרך להוכיח זאת.
למרות תחושתי תקותי ואמונתי שמתן תורה היה גם היה.
נדהמתי מכך שהכותבים כאן, שהם אנשים חרדים מבטן על פי עדות עצמם,
מסוגלים להתייחס אל אמונתם לשעבר כשקר גמור ברמת וודאות מוחלטת כזאת, כפי שאפשר לראות מבין שיטי כותבים (וגם בתוך השיטים).
הרי בכל זאת יכול להיות שהתורה חוקיה וסיגיה ניתנו מסיני במעמד רבבות ובהתגלות אלוקית.
מנין לכם הודאות המוחלטת שדבר זה לא היה מעולם.
לתשומת לב: השאלה היא בעיקרה בפן הרגשי.
כלומר איך אפשר להגיע לרמת שיכנוע שכזה לאחר שרוב חייכם (חלקכם האמנתם בזה באמונה שלימה.
(ואם זה לא מראה על ... סליחה, סליחה.)
ולכן אין טעם בטענה למה אם כן אני לא מתחבר לאמונות ודתות אחרות,
כי אני פשוט מדחיק את האפשרות שאולי הם צודקים,
כאן אני שואל הפוך איך אפשר להיות כל כך משוכנע בשלילת סיפור התורה.
ולהמחשה. כשאין לי אפשרות לבדוק אמיתותו של סיפור חדשותי כלשהוא. מסעיר ככל שיהיה,
אני מעדיף פשוט להתעלם או לא לחוות דיעה.
תהיו טובים.
התוועדתי במקרה במהלך התקפת שיעמום רגילה לפורום הזה,
ותסלחו לי, כי אני חייב להשתמש במילה השחוקה "ונדהמתי".
ולא משום שברי לי שמשה ותורתו אמת - כי אין לי דרך להוכיח זאת.
למרות תחושתי תקותי ואמונתי שמתן תורה היה גם היה.
נדהמתי מכך שהכותבים כאן, שהם אנשים חרדים מבטן על פי עדות עצמם,
מסוגלים להתייחס אל אמונתם לשעבר כשקר גמור ברמת וודאות מוחלטת כזאת, כפי שאפשר לראות מבין שיטי כותבים (וגם בתוך השיטים).
הרי בכל זאת יכול להיות שהתורה חוקיה וסיגיה ניתנו מסיני במעמד רבבות ובהתגלות אלוקית.
מנין לכם הודאות המוחלטת שדבר זה לא היה מעולם.
לתשומת לב: השאלה היא בעיקרה בפן הרגשי.
כלומר איך אפשר להגיע לרמת שיכנוע שכזה לאחר שרוב חייכם (חלקכם האמנתם בזה באמונה שלימה.
(ואם זה לא מראה על ... סליחה, סליחה.)
ולכן אין טעם בטענה למה אם כן אני לא מתחבר לאמונות ודתות אחרות,
כי אני פשוט מדחיק את האפשרות שאולי הם צודקים,
כאן אני שואל הפוך איך אפשר להיות כל כך משוכנע בשלילת סיפור התורה.
ולהמחשה. כשאין לי אפשרות לבדוק אמיתותו של סיפור חדשותי כלשהוא. מסעיר ככל שיהיה,
אני מעדיף פשוט להתעלם או לא לחוות דיעה.
תהיו טובים.