שלום חזרתי

  • פותח הנושא mont
  • פורסם בתאריך

mont

New member
שלום חזרתי

לא הייתי כאן הרבה בזמן האחרון בגלל שהייתי עסוק אז מה חדש דינו יש איזה הודעה ששוה להסתכל מה חדש עם האיגד והבייסבול בארץ
 

SlamminDino

New member
בינתיים מדברים על פוטבול

והסופרבול הקרב ובא עלינו לטובה. יהיה נחמד אם תרצה לשלוח את דעתך לגביי המשחק ודעתך לגביי הסיכויים של שתיי הקבוצות...
 
למעלה