שלום!! חדש פה!!

חיחיחי../images/Emo9.gif ברוך ההבאא../images/Emo24.gif../images/Emo110.gif

רשמתתי לך גם ב
 
מישהו יכול להסביר לי איך משתמשים

בפורום?? שנה שעברה ניכנסתי לפה ... וכל הזמן עשיתי "הוסף הודעה" וכולם התעצבנו!..חח..תסבירו לי!!
 
ממממ...

יש דבר כזה שניקרא "שירשור" נגיד כמו עכשיו... למשל אתה רוצה להוסיף תגובה להודעה כלשהי אתה לוחץ על ההודעה שאתה רוצה להגיב עליה ואז למטה רשום "הוספת תגובה"... מה עוד...אם אתה רוצה להוסיף הודעה חדשה אתה צריך ללחוץ "הוספת הודעה" אבל אתה צריך לעשות את זה רק אם ההודעה שלך מספיק חשובה ומצריכה הודעה חדשה.
 
חחחח אז ככה..../images/Emo110.gif

ממש כמו שאתה עושה עכשיו.. תעשה "הוספת תגובה" למה שאתה רוצה להגיב לא וככה תשרשר נכון
ואם אתה רוצה לכתוב הודעה חדשה (חשובה.. ושמצריכה תפתיחה שלה..) אתה צריך ללחוץ על ה"הוסף הודעה".. ואם יש משו שלא קשור לנושא ולא מצריך פתיחת הודעה חדשה תעשה נ"ש (ניצול שרשור) בהודעה שלא כ"כ חשובה ותרשום.. נראלי שהסברתי קצת לא ברור
תגיד אם הבנת
יש הסבר גם בתמונה
 

אביחי 33

New member
ברוך בואך../images/Emo24.gif

תהנה כאן
לגבי ההוספת הודעה הסבירו לך הכל...
 
ברוך הבא../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif../images/Emo70.gif../images/Emo80.gif

היי אני מיכל שמחה שהצטרפת לפורום ה100מם שלנו
השתלבות מהירה
 
למעלה