שלום חדשה כאן

spring flower

New member
שלום חדשה כאן

דבר ראשון-הפורום הזה ממש נחמד. דבר שני-רציתי לשאול מה אתם/ן עושים כשיש בעיות עם המשפחה ,ויש לכן חבר(לבנות) או חברה (לבנים)כלומר האם אתם משתפים אותם? יש לי קצת חשש שאם אני מספרת לחבר שלי על צרותיי עם המשפחה או שרבתי איתם ,אז הוא לא יראה את זה בעין יפה או שיחשוב שאני בעיתית - דבר שממש לא נכון!. כלומר, אני יודעת שכשיש מישהו שאוהב הוא צריך להיות איתך בטוב וברע, אבל הוא למשל לא מספר לי על צרות שלו וכאילו משרטט אידיליה משפחתית אצלו ואני חוששת לצאת פחות 'טובה' בכל הסיפור הזה.
 

*neta*

New member
לדעתי זה תלוי בבן אדם אם הוא אחד

שקרוב למשפחה, מכיר אותה, ואם הוא אוזן קשבת... וברוכה הבאה
 

shiri_b

New member
ברוכה הבאה../images/Emo13.gif

לדעתי נטע צודקת זה הכל תלוי במערכת יחסים שלך עם המשפחה, אם את קרובה אליהם ומספרת להם הרבה או שאת לא מספרת להם כלום... זה תלוי בך.
 

spring flower

New member
../images/Emo12.gifשירי-אני חושבת שלא הבנת אותי

התכוונתי לספר לחבר , לא למשפחה.תקראי שוב את ההודעה שלי.
 

shiri_b

New member
וואלה השעות של הבוקר

לא מטיבות איתי... אמ.. תלוי אם זה חבר קרוב שאת יכולה לסמוך עליו שלא יילך ויספר לאחרים או שאת מרגישה שאת יכולה לספר לו הכל והיחס שלו אלייך לא יישתנה... זה באמת תלוי במידה שאת סומכת עליו.
 

yeli2002

New member
כנסי לפה!!!!

אני אישית מספרת, כי מי עוד אם לא החבר שלך ידע איך להרגיע אותך (אם צריך) ולהשכיח ממך את העובדה שאת באמצע ריב עם ההורים???
 

spring flower

New member
../images/Emo140.gifיעלי!

תודה על תגובתך,אני גם חושבת ככה. אם הוא אוהב הוא צריך לתמוך. האם את מספרת לו הכל?
 
למעלה