spring flower
New member
שלום חדשה כאן
דבר ראשון-הפורום הזה ממש נחמד. דבר שני-רציתי לשאול מה אתם/ן עושים כשיש בעיות עם המשפחה ,ויש לכן חבר(לבנות) או חברה (לבנים)כלומר האם אתם משתפים אותם? יש לי קצת חשש שאם אני מספרת לחבר שלי על צרותיי עם המשפחה או שרבתי איתם ,אז הוא לא יראה את זה בעין יפה או שיחשוב שאני בעיתית - דבר שממש לא נכון!. כלומר, אני יודעת שכשיש מישהו שאוהב הוא צריך להיות איתך בטוב וברע, אבל הוא למשל לא מספר לי על צרות שלו וכאילו משרטט אידיליה משפחתית אצלו ואני חוששת לצאת פחות 'טובה' בכל הסיפור הזה.
דבר ראשון-הפורום הזה ממש נחמד. דבר שני-רציתי לשאול מה אתם/ן עושים כשיש בעיות עם המשפחה ,ויש לכן חבר(לבנות) או חברה (לבנים)כלומר האם אתם משתפים אותם? יש לי קצת חשש שאם אני מספרת לחבר שלי על צרותיי עם המשפחה או שרבתי איתם ,אז הוא לא יראה את זה בעין יפה או שיחשוב שאני בעיתית - דבר שממש לא נכון!. כלומר, אני יודעת שכשיש מישהו שאוהב הוא צריך להיות איתך בטוב וברע, אבל הוא למשל לא מספר לי על צרות שלו וכאילו משרטט אידיליה משפחתית אצלו ואני חוששת לצאת פחות 'טובה' בכל הסיפור הזה.