שלום חברים...

VAMPhantom

New member
לבני מיננו אין פטור,אהה?../images/Emo8.gif

לא נורא, כך היה גם אצלי... לפני.... אוי כמה שנים עברו מאז, כבר לא זוכר
 

Sith Master

New member
היי../images/Emo19.gif

לא התגעגענו. אתה לא משהו...
זה אומר שאתה עכשיו מתחיל עם החיים, עוזב לארה"ב וכו' ומה שתכננת לעשות?
 
למעלה